hoe doen jullie dat met boodschappen doen?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

Iris is nu 8 maanden en helaas te groot voor de maxicosi,want die kon ik mooi op de winkelwagen zetten maar ze past er nu dus niet meer in ook niet in de speciale babyzitjes van de winkel zelf, nu moet ikzo boodschappen gaan doen maar vind het een beetje eng om ze los in de winkelwagen te zetten ook al zit ze al  best stevig.Mijn vraag is dus hoe doen jullie dit?

Groetjes cindy

hoi,

ik zet mijn zoontje altijd in de winkelwagen, in dat kinderzitje, is geen probleem, hij zit er stevig in, maar over het algemeen doe ik vrijdags sávonds de boodschappen, dan hoef ik de kids niet mee te nemen. en als ik door de weeks nog wat moet halen is dat meestal met de kinderwagen.

groetjes susanne

Hoi,

meestal deden wij met z'n drietje de boodschappen. De kleine in de kinderwagen en, meestal, papa de winkelwagen. Aangezien hij nu zelf goed kan zitten zit hij nu in de winkelwagen. Scheelt ook veel ruimte in (mijn kleine) auto. Dan neem ik de kinderwagen niet mee!

Het gaat goed in de winkelwagen. Hij houdt zich goed vast en heeft natuurlijk veel te zien. Heb al wel gemerkt dat ik niet te dicht langs de schappen moet rijden, ha ha!!

hoi dames,

Nou ben net terug van boodschappen doen en iris heeft voor het eerst in de winkelwagen gezeten,het ging perfect!!Dan kun je pas zien hoe snel ze groot wordt.Ze vond het zelf ook helemaal geweldig en keek der oogjes uit,vooral bij het vak van de baby voeding ze had bijna zelf der potjes te pakken dus inderdaad wat verder van de vakken rijden!Ik werk zelf in deze winkel dus heb lekker met mijn dochter lopen pronken.

groetjes cindy.

Hallo moeders,

Mijn zoon is inmiddels alweer 1 jaar en zit al enkele maandjes trots voor in de boodschappenwagen..haha..maar wat ik altijd deed rond de periode dat hij niet meer in de maxi cosi paste en toch wat wankel zat was een sjaal meenemen en deze om zijn middel knopen. Hij zat dan net wat steviger en ik was dan ook niet bang dat hij om zou vallen.

Wellicht een tip voor andere moeders die twijffelen??
Succes
Daan mv Tijs

Hier ook de boodschappen of zonder kids of lopend met de wandelwagen.
Maar die van die sjaal is wel een goeie; Ik durf Chloë er ook nog niet los in te zetten, omdat ze nog zo wankel is. Ga het ook eens met sjaal proberen.
Sil

Hier ook meestal boodschappen zonder de kleine. Of met zijn drieen en dan 1 met de kinderwagen en 1 met de boodschappenwagen.
Soms ga ik gewoon even met de kinderwagen als ik echt maar een paar dingen nodig heb.

Hoi,

Ik loop dus al ruim 2 maanden te pronken  en die meid vind het echt geweldig!!!
Sinds 2 weken heeft ze dus door dat ze zich om kan draaien in het zitje, en spullen uit de kar kan graaien!! hahahaha... menig kapotte verpakkingen heb ik al bij de kassa aangetroffen

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan