Hoe doen jullie dat met de laatste fles.

A

Anoniem

Guest
Ik zit met een vraag/probleem.
Thijs krijgt rond vijf uur zijn warme maaltijd. Hierna is hij al snel moe en gaat hij nog even naar bed. Eigenlijk wil ik dat hij om zeven uur de laatste fles krijgt en dan gelijk weer in bed kan.
Maar hij heeft om zeven uur nog geen honger. Zijn   buik zit nog vol van de warme maaltijd.

Ben benieuwd wat jullie hiermee doen.

Ik zou proberen de maaltijden om te draaien en s'middags vroeg de warme maaltijd te geven en s'avonds een "lichte" hap bijvoorbeeld fruithapje. Dylan krijgt om 17 uur een fruithap en s'avonds een kom(metje) pap...

Groetjes vonneg

hoi hoi

nou naomi mijn dochtertje krijgt rond 6 altijd dr warme prakkie en dan wil ze al gauw naar bedje toe(rond 7 half 8) ik laat dr dan altijd lekker inslapen en pas rond uur of elf als mijn man thuiskomt geven we nog een lekkere pap fles voor de nacht,met nutrix erin. ze slaapt altijd meteen weer verder en de hele nacht door!! voor ons werkt dit t allerbeste! succes

liefs anne

Linde gaat van ongeveer 16.45 uur tot 17.45 uur naar bed en eet dan om 18 uur met ons haar warm eten. Om 19.30 uur krijgt ze dan een fles melk en gaat rond 20.00 uur naar bed om tot ongeveer 8.15 ur de volgende morgen te slapen. Ik moet zeggen dat ik het wel heel handig vindt dat ze al op onze gewone etenstijd zit.

Groetjes Anja

Terug
Bovenaan