hoe doen jullie dat met MvM?

Hoe doen jullie dat? ik neem aan dat jullie het in het begin geheim willen houden. maar ik denk toch echt dat mijn buren gaan vragen wat die auto toch elke week komt doen.....bij mijn oudste woonden we op een flat en hadden weinig contact met de buren maar nu, in zo'n dorp lijkt het me zo lastig al wil ik wel graag mee doen!

ik heb me wel aangemeld. maar als ik het zelf moet brengen doe ik het niet daar heb ik echt geen tijd voor.
ik heb er ook niet aangedacht aan mijn buren.. zijn nogal roddel tantes.
hmm

Ik doe wel mee en ik zit er niet zo mee dat andere mensen vragen gaan stellen. Veel mensen weten toch al dat ik zwanger ben. (mijn man kan zijn mond niet houden en is er erg blij mee) Je doet het voor een goed doel.om andere mensen te helpen. In onze straat hebben we niet zo heel veel contacten. En de mensen die weten wat voor kratten het zijn die weten dan ook dat ik zwanger ben. dat vind ik niet erg. Ik zeg al het is voor een goed doel.

Wij hebben het de vorige keer bij de poort gezet. De chauffeur haalde ze achter via een gangetje op en de naaste buren werken meestal. Ik hoop dat ze het nu ook niet merken maar anders zijn ze vast zo discreet hun mond een poosje te houden.

ik wil wel heel graag meedoen mede omdat op mijn werk een aantal moeizaam zwanger worden.
ik gun het de mensen zo dat ze ook een keer de blijdschap die wij hebben mee mogen maken.
er valt vast wel iets te regelen.

Ik zette het hier altijd in de voortuin achter een struikje, niemand die erom vroeg...
Ik was toen wel meer thuis, ik werk nu te ver weg om het te gaan doen helaas!
Maar de eerste keer heb ik het wel gelijk vanaf 6 weken kunnen doen.

wij hebben de flessen in de voortuin naast de voordeur staan. Staat uit het zicht; hooguit de postbode die iets zal denken. Maarja, wat als de buren iets vermoeden? Laat ze maar lekker gissen...;). Ik heb gemerkt dat ik het ook als een zwangerschap misgaat fijn vind om dit te kunnen delen, dus geheimhouden vind ik maar gedoe ;).

Terug
Bovenaan