hoe doen jullie dat???

hallo medebaby's,

hoe doen jullie dat als je lekker wil kletsen met je mama?
ik ga gewoon heeel hard gillen en dan lachen en dan komt mama kijken.....
dan ga ik ff zachtjes kletsen en als mama dan weer weg loopt ga ik weer heel hard gillen.
werkt echt goed joh!
zo kan je de hele middag de aandacht van je moeder op je gericht houden!!
toen papa thuis kwam zei ie dat ie me buiten hoorde gillen. hard he??
ik doe er ook echt mijn best op joh! en lachen dat ik dan moet als ik het weer een beetje harder kan!
ben best wel trots op mezelf. en papa en mama ook op mij volgens mij want die moesten de hele tijd lachen om mij!

nou gilse allemaal!!

kussie van senna

Hoi Senna,

Ik zeg altijd op een bepaald toontje 'uhhh, uuuhh', als ik mama's aandacht wil. En als ze dan opkijkt, lach ik heeeeeeel breed naar haar. Krijg je gegarandeerd aandacht! Gillen helpt hier niet zo goed...dan gaat mama stofzuigen, haha, dat dempt het geluid tenminste. Dus zeg ik 'uuuhhh, uuuhhhh', dat betekent namelijk 'mama, mama'....

Liefs,

Esther

esther, breng mijn mama nou niet op ideeen... straks gaat ze ook stofzuigen als ik lekker lig te gillen. straks hoor ik mezelf niet meer....
mijn mama reageert ook als ik gewoon umhuh uuuh zeg maar dat vind ik zelf niet zo grappig als lekker hard gillen....

groetjes senna

Hoi Senna,

wat een goede tips krijg ik hier, zeg! Dat moet ik ook eens proberen. Nu schop ik gewoon een speeltje voor de hond zijn neus en dat moet mama dan van de hond afpakken en aan mij terug geven en dan lach ik gewoon naar haar en begin ik te babbelen. Eigenlijk is gillen veel makkelijker.

Liefs Laura

Inderdaad goeie tips, ik begin meestal maar gewoon een goed gesprek met huu heee enz. Mama komt dan al heel snel kijken wat ik aan het doen ben. Maar heel soms is ze te druk bezig met de computer en dan duurt het me te lang. Dan hou ik meestal mijn mond maar weer. Maar nu weet ik betere manieren om haar aandacht te trekken...dus dank je wel!!!

Liefs Emma

Terug
Bovenaan