Hoe doen jullie dat?

A

Anoniem

Guest
Hallo

Onze zoon is nu 3 maanden oud. Hij heeft de regelmaat bijna te pakken dat hij smiddags gaat slapen op zijn eigen kamertje. Sochtends slaapt hij nog in de wieg beneden ( een uurtje).

Nu het volgende:

Morgen heb ik met mijn schoonmoeder afgesproken om de stad in te gaan. Nu worstel ik een beetje met mijn gevoel.  Mijn zoontje  gaat mee dat staat vast, maar ik kan hem laten slapen in zijn bedje ( waar nog niet echt een vaste tijd op in te stellen is en ik dus niet weet hoelaat het zal worden) of hem in de kinderwagen laten slapen terwijl wij aan het winkelen zijn.

Hoe doen jullie dat of wat zouden jullie doen? Ik ben daar erg benieuwd naar.

Groeten

Diarich

ik zou de baby gewoon meenemen, anders kun je nooit weg.
en zo leert de baby ook ergens anders te slapen.

groetjes,
debby (mv puck 8-6-07)

Meenemen! Niet over piekeren...
In de wagen slapen ze net zo lekker als in bedje hoor. Soms nog wel beter door het bewegen ...
Anders kom   je nergens meer...
Shop ze!

Hoi,

Ik heb ook een zoontje van 3 maanden. Hij gaat in principe overal mee naar toe. Niet dat we constant weg zijn hoor. In het begin zat ik ook helemaal te plannen en wist ik ook niet hoe het moest, want wanneer moet hij nu slapen enz. Maar uiteindelijk gaat het allemaal vanzelf en denk je achteraf waarom heb ik me zo druk gemaakt.  
Ik probeer het zo te  plannen dat ik weg ga als Lucas net zijn flesje op heeft. Hij is dan lekker voldaan. Hij vindt het heerlijk om  in de kinderwagen te zitten en valt  uiteindelijk bijna altijd in slaap. Maar Lucas houdt het niet een hele middag vol ofzo. Hooguit 2 uur en dan wil hij wel weer wat anders.

Veel plezier met winkelen
Groetjes Sonja  

Hoi,

je kan je kleintje gewoon in de wagen laten slapen hoor. Stijn is vanaf dat hij een week oud was elke schooldag mee geweest om zijn broers weg te brengen en te halen en beschouwd de wandelwagen zo ongeveer als zijn tweede bed.

Groetjes van Marloes

Lekker meenemen joh!! Die kids vinden het heerlijk in de wandelwagen.. Die van mij valt zelfs al in slaap als ik naar de winkel om de hoek ga... Als ik dan thuis kom ligt ie gerust nog 2 uur in zijn wagen te slapen. Niks mis mee toch?
Ga lekker winkelen en de kleine slaapt wel hoor, hihi..
Gr. Anne-Marie

Ik zal hem ook lekker meenemen hoor!!
Vinden ze in de regel lekker hoor.
Vorige week had ik een flesje meegenomen, kwam dus echt niet uit met de tijd.
Flesje goed warmgemaakt, en een uurtje later gegeven in de stad, ging prima!!

Succes!!

Groetjes Debby.

Lekker meenemen!
Niet te moeilijk over doen, ze wennen er echt wel aan en pakken toch de slaap die ze nodig hebben.

Groetjes Carin.

Terug
Bovenaan