hoe doen jullie dat?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi, ik breng me dochtertje 2 keer in de week bij de oppas, dat is me schoonmoeder of me zusje, eerst zat ze nog de maxi-cosi en die gaf ik ook aan ze mee, nu ze in een grote autostoel zit, is deze niet zo makkelijk eruit te halen en bij hun in de auto weer vast te zetten. Plus het kost me veel tijd om dat 's ochtends nog snel te doen voor me werk. Het lijkt mij handig als hun ook een stoeltje in de auto hebben voor nood, voor als ze weg willen, of dat als ze echt ziek is, de oppas naar ons eigen huis kan, maar om nou 2 autostoelen erbij te gaan kopen,   hoe doen jullie dat?
groetjes!

Hoi. Ik heb het zelf niet bij de hand of zo, maar misschien is het een optie om van auto's te wisselen????
Als ze bv een keer weg moeten/willen met je kleintje, dat jouw auto dan blijft staan en dat je hun auto mee naar je werk neemt..?? Ik bedoel als het zo maar soms voorkomt dat ze eens weggaan dan lijkt me dat een handige oplossing..(mits je mekaar de auto toevertrouwd, maar dat zal wel als je je kleintje daar brengt.)
Zou verder ook niks weten..
Gr. Anne-Marie

Hallo,

Denk dat ikzelf twee autostoeltjes zou kopen via marktplaats. Ze zijn voor de zekerheid of de enkele keren dat ze weg willen.

Of 1 erbij kopen en als jullie dichtbij elkaar wonen de avond ervoor na de juiste persoon rijden en het dan erin bevestiggen.

Groetjes

Diarich

hoi hoi,wij hebben net sinds donderdag een autostoeltje erin maar we hebben allebei zoiets van hij staat erin en we halen m er niet uit voor oppas ofzo,nou hebben wij een gastouder en ze krijgt een stoeltje via t buro.
maar misschien is het iets in jouw geval..om eens op de site vd hema te kijken?
daar hebben ze er een van tussen de 70a80 euro..misschien is dat wat?succes

Hoi,
Als je dochter net pas over is naar een autostoel, 'past' ze vast ook nog wel in de maxicosi, maar word ze vooral zwaar erin?
Voorlopig de maxicosi naar de oppas meegeven, werkt echt nog prima voor een enkel ritje in de auto hoor!!
Ik heb de maxicosi ook in de auto liggen, mn voor als ik boodschappen doe, vind die winkelwagentjes niet zo handig nl..dus gaat ze dan heel even in de maxicosi..prima..
Goedkope oplossing voor voorlopig..
Gr Rina..

Hoi,

Ik heb hier zelf niet mee te maken, maar ik kan me voorstellen dat je niet iedere keer dat gesjouw wil.
Het eerste wat bij me op kwam toen ik je berichtje las was: kijk op marktplaats.
Daar kan je vaak voor een habbekrats dat soort dingen op de kop slaan.
Ook staat koninginnedag voor de deur en heb je overal rommermarkten, dan moet je er wel vroeg bij zijn, maar wie weet wat je tegenkomt!

Succes
Achnita

Hoi,

Wij zitten met een soort zelfde probleem. Mijn partner brengt Hidde naar de creche en ik haal 'm af (met een andere auto). We hebben dus een tweede stoel op marktplaats erbij gekocht.
Groetjes Lynn en Hidde 18-07-2007

Terug
Bovenaan