Hoe doen jullie dat??

He meiden,

Ff een vraagje hoe jullie dat oplossen...
Af en toe eten vriendlief en ik iets dat of Jennifer niet lekker vind of dat ik niet geschikt voor haar vind.
Zoals vanavond eten wij een broodje gezond, en een broodje makreel. Nu krijgt Jennifer uiteraard wel makreel, komkommer, paprika en een stukje ei... maar ik doe er voor haar ook maar 2 vissticks en een blikje bonduell sperciebonen bij anders lijkt het mij zo karige maaltijd voor haar. De komkommer en paprika zijn dan ook meer om te snoepen...

En af en toe eten wij wel eens taco's of iets pittig en dat vind mijn dochter niet zo lekker. Nu heb ik altijd van die blikjes van Bonduell in huis, maar ja wat voor vleesje doen jullie er dan bij.. heb diepvrieshamburgers/ vissticks en rookworst altijd wel in huis.

Hoe lossen jullie dat op... doen jullie dat ook zo??
Gewoon benieuwd hoe jullie het doen??????

Hoi,
ik doe het meestal als volgt: als ik bijv. broccoli eet (wat Daniëlle erg lekker vindt) dan maak ik wat extra (ook het vlees en aardappelen), dan vries ik een paar bordjes in voor Daniëlle. Op de dagen dat wij dan iets eten wat ik niet geschikt voor haar vind, zoals bijv. brood of patat, dan haal ik zo een bordje uit de vriezer en eet zij gezond! Ik vind dit zelf de makkelijkste oplossing.

Groetjes van Sonja

Hoi,

Dat hebben we hier inderdaad ook wel eens. We besluiten om een pizza te halen ofzo. Eva lust geen pizza en Bas knabbelt wel mee, maar niet voldoende als hele maaltijd.
Wat ik dan meestal doe is wat pasta koken, kaas erdoorheen (zijn ze echt gek op hier in huis. Klein blikje groente. En dan een eitje bakken. Roerei vinden ze allebei heerlijk.

Dan hebben ze toch een volledige maaltijd en meestal staat die binnen 10 minuten op tafel (als ik tenminste snelkook pasta heb).
Ook gewoon rijst met bijvoorbeeld een blikje maisfantasie, doet het hier erg goed. Dan maar een keer geen vlees. of gewoon een plakje worst opgerold erbij.

Waar ik nu tegen aan loop is de BBQ. Mijn man en ik zijn echte vleeseters. Zodra het ook maar even kan gaat de BBQ aan (we hebben een electrische). Slaatje, stokbrood en raukost erbij. Ik ben blij dat de kids zo gek zijn op rauwkost, want slaatje vindt Bas niet zo lekker en na twee stukjes stokbrood heeft hij het ook wel gehad. Vlees pikt hij dan weer wel mee.

Groetjes, Karin

Ja idd.. nu gaan we natuurlijk steeds vaker ff de BBQ aanzetten. We hadden het van het weekend ook, alleen deze keer was het vis-BBQ, dus Jennifer heeft gewoon meegegeten. En ze is ook dol op een stokbroodje en komkommer. Daarna maar iets meer toetje gegeven (yoghurt)..tja brood vult natuurlijk behoorlijk.. ik dacht voor deze ene keer...

Als we gewoon vlees op de BBQ hebben maak ik voor Jennifer knakworstjes warm..

hoi

ik heb meestal wel 3 peutermenu's van olvarit in huis,
als Bram dan toevallig eens het eten niet lust dat wij gaan eten dan krijgt hij zo'n peutermenu......wel bak ik dan vlees voor hem erbij zodat hij wel een gewoon stukje vlees kan opeten
maar dit gebeurt niet zo heel vaak want Bram lust gelukkig bijna alles

liefs ilona

Hee hoi,

Alice eet eigenlijk altijd gewoon met ons mee.... ookal is het misschien niet helemaal geschikt... ze lust eigenlijk alles wel en als ze een keer wat minder eet van het 1 dan is er altijd wel wat wat ze wel eet en dan daar maar wat meer van.
Ben er geloof ik wel wat makkelijk in als ik de andere reacties zo lees.......

Groetjes Alberdien

Terug
Bovenaan