Hoe doen jullie dat???

Dames,
Als er een feestje is, hoe doen jullie dat met de kleine? Of als je zin hebt om uit eten te gaan?
Wij zijn vorige week nog naar een restaurant geweest met de kleine.
Vanmiddag heeft mijn man een nieuwsjaarsborrel gehad op zijn werk en wij zijn ook allebei meegeweest. De kleine heeft gewoon geslapen tot de voeding, en na de voeding een uurtje en toen is ze bijna drie uur wakker geweest, vond ze denk ik wel gezellig.
Ze heeft helemaal niet gemopperd en ook niet gehuild.
We waren er om twee uur en gingen om half negen weer naar huis, wel een beetje harde muziek, maar ik denk dat het voor een keer niet erg is, moet je natuurlijk niet iedere week doen.
Ik werk zelf in een eetcafe, en we zitten regelmatig op het terras, hier slaapt ze ook gewoon door.
Wat doen jullie in deze situaties?
X

Hoi hoi,

Wij nemen Dean (3 mnd) overal mee naar toe; verjaardagen, een bruiloft, een dagje naar Wijnegem, etc., het bevalt ons heel goed. Dean is een makkelijk ventje en slaapt overal. Thermosfles met gekookt water mee, afgekoeld gekookt water mee, melkpoeder, mengen en drinken maar. Reuze handig. We zijn al een aantal keer in België geweest en regelmatig wat verder in Nederland en het bevalt goed. Dean wordt er niet onrustig van. Heerlijk hoor.

Groetjes,

Nelly.

hoi,
Wij gaan vanavond voor het eerst uit eten met zijn drietjes. We gaan naar een pannenkoekenhuisje, dan is het eten lekker snel klaar als het tegenvalt! k weet niet f Jasmijn gat slapen in de maxi-cosi als we daar zijn, maar anders neem ik haar wel op schoot, een pannenkoek kan ik ook wel met 1 hand naar binnen werken!
Ik ben benieuwd. Doderdag heb ik een verjaardag en dan moet ze ook mee. We zijn met kerst een hele dag op pad geweest maar toen was ze die avond en de dag erna wel van slag.
groeten Elke

Hoi!!

Ook wij nemen Owen (12 wk) overal mee naartoe, verjaardagen, feestjes een dagje weg, noem maar op.Alleen als wij uit eten gaan logeert die bij zijn opa en oma, zodat wij even samen de tijd hebben.Op verjaardagen neem ik het kampeerbedje mee en daar slaapt hij heel goed in, hij vindt het allemaal best en raakt hierdoor niet van slag.

Groetjes Daphne

Terug
Bovenaan