hoe doen jullie dat?

Vroeg me af hoe jullie de oortjes van jullie kinderen schoon maken?
Vind dit best lastig, ik durf niet te ver te gaan natuurlijk (ik doe het met van die baby wattenstaafjes) en ze vind het helemaaaaaal niet leuk dus blijft ook niet stil liggen!
Iemand misschien nog een goede tip?

Groetjes 4dec

Ik heb er niet echt problemen mee, ze vindt het heerlijk en blijft doodstil liggen.
Ik doe altijd wel een klein beetje olie op het wattestaafje, anders wordt alles weer te droog en kan ze daar weer jeuk van krijgen.
Sil

ik maak een puntje v/e hydrofiel washandje nat en daar maak ik haar oortjes mee schoon. Daarna nog even nadrogen met een puntje v/e hydrofiele doek, en klaar! Ze vind het niet leuk, maar mama is lekker toch (nog) sterker en sneller !

Bedankt voor de reacties!
Ja, ik doe ,als ze in bad gaat, de oortjes ook schoonmaken met een nat washandje en dat gaat eigenlijk nog het beste vind ik. Ik vind die wattenstaafjes zo eng...ookal zijn ze gemaakt voor baby's, ze blijft echt niet stil liggen dus ben altijd bang dat het toch verkeerd gaat!
Ik heb gisteren eens geprobeerd met zo'n "billendoekje", dat ging ook goed. Die zijn ook nat, en dan is het ook sneller schoon.
Dus ik denk dat ik het maar bij de billendoekjes en de washandjes hou!

Terug
Bovenaan