hoe doen jullie dat?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal. Ik denk dat wij niet goed bezig zijn. Wij klussen om de dag TOT de positieve ovulatie test. Nu had ik zondag een positieve test en zaterdag voor het laatste geklust (savonds) .
Is dit nu wel goed?

X yvonne

Prima een dag van tevoren.... neem aan dag je maandag ook nog geklust hebt??? Prima kans nu hoor!

Hoi meid,

je kunt bij babybrabbel.com je vruchtbare dagen berekenen en die dagen vrijen wij meestal elke dag.
Onze huisarts heeft gezegd dag 10, 12 en 14 van je cyclus dus dat proberen we deze cyclus ofja we gaan nu van 10 tot 20 om de dag vrijen. En mijn vriend laat deze keer de drank staan en minder koffie want dat schijnt ook te helpen.

succes!

groetjes Jolijn

Volgens mij betekent een positieve ovulatietest dat je eisprong tussen dan en 48 uur zit...als ik me niet vergis..ik zou dus nog even doorklussen een dag of 3. Dat om de dag is super

Hallo,

Ik ben nu 3 mnd zwanger.. wij gebruikten ook ovutesten.. hebben de drie dagen ervoor en de dag erna gemeenschap gehad... en gelukt... maar je weet het nooit precies.. maand daarvoor deden we het om de dag en niet gelukt..

Succes..

Hoi, wij hebben alleen voor de positieve test geklust. De maandag hadden we allebei geen puf meer, hard gewerkt.
Hebben al afgesproken dat we nu maar 2 keer voor de eisprong en de dag daarna gaan klussen (om de dag). Want we doen het er steeds voor, maar niet na.
Dus volgens mij hebben we deze maand verknalt. balen hoor

x yvonne

Hi Yvonne,

Wij hebben het deze maand voor het eerst ook ná de positieve test gedaan. Voorheen klusten wij nog op de dag van + ovutest, daarna niet meer. Of het gelukt is kan ik je hopelijk dinsdag of daarna vertellen.
Maarrr... sperma kan lang blijven leven! Heb je je eisprong gevoeld?
Ik heb mijn ei altijd de dag na + ovulatietest, dus dat is best snel.

Groetjes en succes weer met afwachten!

Oh lieverd, op de bijsluiter staat, bij positieve test heb je je ei binennen 24/36 uur erna. Dus ik denk dat het het beste is om die dag en evt de dag erna nog wel te klussen. Sperma leeft wel lang maar je weet maar nooit. Ik snap wel dat je geen puf meer had, heel herkenbaar!!! Ik hoop dat het gelukt is, anders volgende maand ook de dag van posi-test en erna nog klussen. Succes!!

Terug
Bovenaan