Hoe doen jullie dit met de warmte?

Hallo allemaal,

nou is het hier vandaag aardig warm geweest. De thermometer buiten gaf ik de schaduw 30 graden aan, dus dat vind ik aardig warm....
Maar ik vraag met af:
-wat doen jullie je kindje aan in bed?? Haar slaapkamer was, voordat ze naar bed ging 26 graden. Ik heb haar nu in haar rompertje in een zomerslaapzak liggen. Ben net even bij haar geweest, maar daar is het echt nog warm. Het is ook lastig luchten als ze slaapt, want daar wordt ze wakker van.
- en geven jullie met warm weer meer vocht. En zo ja, wat? Hier krijgt ze 2x een papfles, 2x diksap en natuurlijk fruit en eten. Maar water & thee, daar wordt ze echt niet blij van... Dus mag ik meer diksap geven? Ik heb gelezen dat je van teveel diksap, weer last kan krijgen van diaree   e.d.

tot horens!

Hoi

Ook hier (in DK) is het behoorlijk warm in de slaapkamers - momenteel 25 g en dat met open raam en twee ventilators.... Afgelopen dagen kreeg Celeste pakken aan met korte mouwen een been maar vanavond slaap zij gewoon in haar rompertje en met haar dekbedje tot haar buikje. Zij drinkt gelukkig graag water en koude kamillethee en zij heeft overdag  iets te drinken binnen handbereik de hele tijd. Mischien kan jij diksap met meer water geven. Of proberen met thee met een fruitsmaak. Maar als lang als er volle plasluiers komen hoef jij niet  grote zorgen te hebben denk ik

Gr. Mor 74

Hoi!

Ook hier een erg warm babykamertje, maudy slaapt met de ramen open en ik ga zo ook de deur openzetten zodat het wat doorwaait. Ze slaapt alleen in een romper, warm zat.........maudy is trouwens nooit gewend geweest aan hele warme dekens enzo, als klein baby'tje ook niet, dus is niet snel koud.
Verder drinkt ze overdag meer, ik zorg altijd voor een flesje water/diksap. Als je het gewoon goed aanlengt is er niets aan de hand joh, ze drinkt toch geen liters??
Gewoon lekker aanbieden, flink verdund. Ze pakt wat ze pakken wil, geen dorst, drinkt ze ook niet.........
succes de komende dagen, het wordt nog veeeeel warmer.............

Hoi hoi,

Ik heb sophie nu zonder rompertje in haar slaapzakje en zelfs dan is ze nog nat van het zweet!
Ze krijgt ook wat vaker drinken aangeboden, roosvicee of water meestal.
Maar het is wel lastig voor die kleintjes, het duurt nu ook veel langer eer ze haar slaap kan vatten.....moeilijk moeilijk moeilijk....
Maar beter dit weer dan alleen maar regen toch?!?

Groetjes, Natalie

Overdag komen we niet verder dan een rompertje en in bed alleen een lakentje. En idd savonds romper en slaapzak.
Ik geef wel wat extra vocht maar ja teveel zorgt er natuurlijk weer voor dat ie niet meer eet. Dat vind ik wel eens zoeken.

Hier in bed een rompertje zonder mouwen en een zomerslaapzakje. Warm eten is op het moment niet zo'n succes... dus krijgt ze gewoon stukjes tomaat als ze niet wil eten. Fruit is ze altijd dol op en drinken... ja liever geen pap op het moment. Maar wat op het moment ook wel lekker is, gewoon koude melk. Dus koud water met melkpoeder... Na ja, vroeger weigerde ze melk te drinken en wilde ze alleen pap. Maar het is inderdaad zoeken naar een balans tussen eten en drinken...

Terug
Bovenaan