Hoe doen jullie het met jullie andere kind(eren) tijdens de bevalling?

Hoi hoi,

Hoewel je niks kan plannen of vororzien, vraag ik me toch af hoe we t nou moeten doen met ons dochtertje als de bevalling gaat beginnen...
We kunnen uiteraard familie en/of vrienden bellen en die komen haar dan halen... maar toch vraag ik me af welke ervaringen erzijn.. het meest ideale is toch wel dat het kindje snachts geboren word en als ze wakker word dat ze dan grote zus is!
Tja... ik vroeg t me zo af deze laatste dagen hoe dat zal gaan...

greetz!

Ik heb hetzelfde hoor.. Heb het ook nog niet eerder gehad.. dus tja...
Maar wij bellen ook opa en oma als het zover is.. moet sowieso naar het zkh..
Heb de jongens wel uitgelegd dat het wel zou kunnen dat als ze wakker worden of uit school komen, papa en mama weg kunnen zijn en oma ze ophaald oid... Zodat ze een beetje voorbereid zijn..
Ik ben altijd van de planning.. haha Maar ja.. wat jij al zegt.. dit kunnen we niet echt plannen!

Ik zit hier trouwens heerlijk om kwart over 3 's nachts een berichtje te typen... kan niet slapen.. BAH!
Heb ik bijna nooit last van... maar lag nu zo te draaien, niks ligt lekker.. dus dacht, ga er toch maar even uit...

Morgenochtend weer controle.. ze gaan kijken of ik al ontsluiting heb... zo ja.. waarschijnlijk inleiden...
Wel spannend hoor!!

Groetjesssssss

hallo,

ik heb ook nog geen ervaring met meerdere kinderen. maar als de bevalling gaat beginnen komt oma onze zoon halen of we zetten hem vlug nog even af.daar gaat hij ook regelmatig naartoe, alleen niet midden in de nacht dus als dat gebeurt zal die wel even raar opkijken hihi.
en succes maike bij de controle. heel spannend ik ben benieuwd!

groetjes lotte

Gisteravond dacht ik even dat t begonnen was, ik dacht dat komt goed uit, hoeft die kleine meid nergens heen en als ze wakker is dan is ze grote zus ! hahaha maar helaas.... we zitten er nog lekker dik bij ;-)

Maike: Spannende controle hoor.. hoever ben je dat ze je willen inleiden dan?

Hoi, ik ben van het april forum, ik ging bevallen om 3.30 uur s'nachts, toen brak de verloskundige mijn vliezen bij 2 cm, omdat het de derde was en het dus snel ging, beviel ik om 07.09 uur.
Mijn zoontje werd wakker rond 6.45 en toen was ik natuurlijk net in barensnood dus dan maak je even veel geluid, gelukkig woont mijn moeder dichtbij en die is hem opgaan halen en heeft al hard zingend zodat hij mij niet hoorde hem mee naar beneden en buiten meegenomen.
Ik denk niet dat hij het door heeft gehad maar ik merkte wel aan mijzelf dat ik pas echt door kon gaan met persen toen mijn man zei dat ze echt de deur uit waren. ik wilde niet dat hij mijn gegil hoorde.

Terug
Bovenaan