hoe doen jullie het op bezoek

hmimes

New member
als jullie op bezoek gaan , en de kleine wil slapen hoe doen jullie het is die dan niet onrustig ? Omdat die niet in eigen bedje ligt ?

 
Bij ons niet.....we nemen dan de reiswiegjes mee en proberen dan wel hetzelfde ritme aan te houden als thuis. Vaak liggen ze dan gewoon heerlijk te slapen.

Nou moet ik eerlijk zeggen dat we s'avonds niet heel vaak weg zijn omdat het een hele mijl op 7 is met die 2 mannetjes en ik waarde hecht aan het ritme wat ze nu hebben en de rust die ze hebben als ze s'avonds gewoon thuis in hun bedjes liggen maar soms kom je er niet onderuit. ;-)

Is Ayoub onrustig als hij ergens anders (in) slaapt?

Liefs Lynn.
 
Logan wil overal bij zijn dus als we al s'avonds weggaan wil hij niet slapen. Proberen hem iedere keer weer in het camping bedje te leggen of in de kinderwagenbak op een slaapkamer maar krijst dan alles bijelkaar.
Ik ben overdag wel veel met hem weg.
Bij mijn opa en oma en bij mijn schoonouders staat een box. Dus hij gaat daarin aks ie echt moe is en dommelt daar wat is ie er toch bij. Maar Logan heeft zich nu een ritme aangeleerd van 15:30 uur tot 21 uur slapen en dan weer tot 4 fles en weer tot ongeveer 8. De rest van de dag slaapt ie eigenlijk niet
 
Tess slaapt overal :)! ze is supermakkelijk tot nu toe!ze slaapt in de maxicosi of kinderwagenbakje als we ergens anders zijn. maar wij zijn ook veel thuis dus hebben we een lekker ritme met de kindjes.
 
vandaag voor het eerst op bezoek , maar werd onrustig hazeslaapjes . Na thuiskomst gelijk in bedje gelegd . Hopelijk vanacht geen last van ?
 
Laurie slaapt gelukkig ook heel makkelijk bij iemand anders. en het liefste met veel herrie om zich heen en natuurlijk op handen. we nemen de reiswieg gewoon mee zodat ze daar lekker in kan slapen.
 
Terug
Bovenaan