Hoe doen jullie het? Wandelen met een tweede?

Mijn dochter is 20 maanden als de tweede komt. Ik vind het lastig om te beslissen wat nou het beste is. Ik heb een quiny speedy als wagen. Volgens mij loopt een kiddyboard niet lekker of wel? En dan kan ze er zo af en een andere kant op lopen, lijkt me ook niet handig. Bij zo;n buggy pod, die aan de zijkant zit lijkt het mij weer lastig om winkels in te gaan en dus ook boodschappen te doen.
Eigenlijk is het helemaal niet handig natuurlijk, maar goed daar heb ik zelf voor gekozen he!
Maar goed, hoe doen anderen dit of hoe hebben jullie dit gedaan?
groetjes

Hallo,

Zo'n kiddyboard kan moeilijk achter mijn quinny buzz en vind ze ook niet supper, en naar zo'n buggy pod heb ik ook nog gekeken alleen er was  1 groot nadeel en dat is dat hij max maar 14 kilo kan dragen, nou die kleine van mij is nu 1,5 jaar en weegt al 15 kilo dus dat was ook geen optie.  
Nu heb ik via marktplaats een  duo wagen gekocht echt een supper ding het is een 2 wieler met luchtbanden en rijd supper.  Mijn zoontje kan mooi voor zitten en de kleine kan eerst achter liggen in een baby nestje  en  als hij of zij wat ouder is kan hij of zij  zitten.

Nou succes bij het zoeken naar een oplossing.

Groetjes Anne
Trotse mama van Levi en ?? 26 maart 2009

Hallo

Mijn zoontje zal ook 20 maanden zijn als de tweede word geboren.
Hij loopt nu al veel binnen en om huis. Een kiddyboard ga ik denk ik wel aanschaffen maar dan wel als onze kleine geboren is. Verder die buggy pod lijkt mij ook niet veel en het past ook niet op elke wagen. En wat mijn voorganger zegt volgensmij kan je er ook niet lang mee als het tot 14 kilo gaat.

Zelf heb ik ook een oppas kindje die even oud is als mijn zoon. Ik heb een duowagen via internet gekocht 25 euro! Echt een scheintje en mazzel geen luchtbanden, achter elkaar wel babynestje voetenzakken en regenkap. Echt ideaal ben er helemaal weg van!

Ook dacht ik als ik de kleine nog iets te klein vind om in het babynestje kan ik de maxicosi nog vast zetten in het achterste gedeelte en is dat ook even opgelost.

Groeten

Diarich

PS tip staan ook nieuw en goedkope duowagens op www.babyentiener.nl en dan de webshop

Wij hebben nu ook een Quinny Speedi.. ons zoontje is 1,5 jaar als de baby komt, wij hebben ook naar alternatieven gekeken...maar hebben besloten toch een nieuwe duowagen aan te schaffen van Easy Walker een zwarte....wij krijgen de wagen cadeau, dus dat is natuurlijk fantastisch...

Wij hebben nu een bugaboo en inmiddels ook een urban jungle duo. Een super soepele wagen, rijdt beter dan de enkele bugaboo!
Joris is 1,5 als de 'nieuwe baby' komt en ik verwacht niet dat hij dan hele einden kan lopen. Hij kan nu wel enigzins lopen. Maar aangezien we veel lopend doen wil ik de  wagen zeker veel gebuiken. Ik gebruik hem nu trouwens ook al voor mn oppaskindje!

Terug
Bovenaan