hoe doen jullie het?

hallo allemaal,
zomaar een vraagje aan jullie.Ik heb een dochtertje van 4 weken en ik vraag me zo eens af hoeveel melk jullie je kindjes geven rond deze leeftijd en hoevaak.Wachten jullie netjes de zgn.3 a 4 uren af en geven jullie precies volgens advies op het blik of geven jullie op afroep en misschien wel meer dan de adviezen van het buro/blik?
Ik ben echt heel erg benieuwd,ook hoeveel jullie kindjes wogen bij geboorte
 
Ieder kind is verschillend natuurlijk. Ik gaf nooit eerder dan 3 uur als ik echt merkte dat ze honger had. Anders probeerde ik haar af te leiden. Mijn BEER was 4500 gram bij haar geboorte en nu na 4 maanden 7100
 
Hallo Nikki,

Ik heb er ook erg over ingezeten of mijn dochter wel genoeg voeding binnenkreeg. Tot op zekere dag ik haar naar behoefte ging voeden ( niet al te veel en niet al te weinig natuurlijk), en ik een heel tevreden meisje kreeg te zien die lekker naar mij lacht en de nachten door ging slapen. Vertrouw op je eigen gevoel, geen enkel kind is gelijk en eet dezelfde hoeveelheden! Succes.
 
Ik ben het daar helemaal mee eens. Mijn zoontje krijgt voeding wanneer hij zich meldt, ik ga hem niet wakker maken voor een voeding. Wel hou ik de tijd in de gaten voor zijn 3 uur krijgt hij geen voeding of ik moet al merken dat hij erg honger heeft.
 
hoi ook ik sluit me aan aan de bovenstaande moeders ,kijk goed naar je kindje en maak zelf de beslissing.
Mij dochter was een hele groote eeter maar als ze honger had gaf ik haar.
hou je een beetje aan de hoeveelheid maar de ene dag kan het wat meer zijn dan de andere dag.

succes en niet te veel piekkeren.
een moeder.
 
Hallo allemaal,

Ik heb een dochtertje van 3 weken en als ze wakker is huilt ze de hele tijd, niet omdat ze honger heeft, ik geef haar elk keer eten als ze zich meldt, dat is ongeveer na elk uur. S ’nachts slaapt ze soms door, 8 uur bijvoorbeeld maar overdag worden wij gek van haar door het huilen. Zij wilt de hele tijd in ons armen. IS HET WAT TE DOEN??? Bedankt
 
Ik heb mijn kids altijd op verzoek gevoed. De een was 3 kilo, de ander 2,2 kilo bij de geboorte. Geen flauw idee hoeveel melk ze precies kregen, maar blijkbaar genoeg want ze groeiden altijd. De ene keer zat er 4 uur tussen de voedingen, de andere keer 1 uur. Maakt niet uit, gewoon naar je kind kijken en aanleggen, dan komt het wel goed.
 
Terug
Bovenaan