Hoe doen jullie het....

Ja ik vroeg me af hoe jullie t nu doen met bedje.
Als jullie kleine-kleintjes in bed liggen waarmee dekken jullie de kleine mee toe.
En nog gewoon in slaapzakje of niet...

Hoi,

Julia heeft een pyamaatje aan en een winterslaapzak, maar nog geen dekens en laken. Ook heeft ze alleen het bovenstuk van haar pyama aan.
Groetjes

Zelfde hier, dik slaapzakje (nog wel zonder mouwen) en bovenstuk van pyjamaatje.
Dekens zijn hier compleet zinloos, meneertje host het hele bed door in z'n slaap :)

X
Evje

Hier net als bij Jootje, slaapzak, pyama en laken met deken. Soms ligt ze er nog wel onder 's morgens, en soms niet. Maar ze vindt het wel fijn om onder de deken in slaap te vallen (heb ik ook, slaap niet lekker als ik geen laken of dekbed over me heen heb liggen....)

Diederik slaapt in pyjama en winterslaapzak. Het is op zijn kamer alleen erg koud merken wij nu het herfst wordt (zijn in het voorjaar verhuisd) dus ik stop hem voordat wij gaan slapen vaak nog onder een dekentje. En wij zitten een beetje te dubben wat we deze winter doen, want ik vind het nu al koud en tochtig daar. Maar goed, eerst de tocht maar oplossen!

Terug
Bovenaan