Hoe doen jullie kids als

ze iemand niet kennen en die persoon vraagt iets? Isabelle antwoord 9 van de 10 keer wel maar is dan wel kortaf. Als ze mensen niet kent dan kijkt ze echt de kat uit de boom. Ik vraag me af of dit op deze leeftijd "normaal" is of dat het echt bij haar karakter hoort.

Groetjes Babybelle

Alice zegt helemaal niks!! kijkt met van die grote ogen...! hihi, maar goed zal ook komen doordat wij Nederlands tegen haar praten en mensen haar meestal in het Engels aanspreken. Als er wel eens iemand Nederlands praat reageert ze denk ik de helft van de keer.
Ik denk dat het wel te maken heeft met karakter.

Groetjes alberdien

Roan zegt ook helemaal niets! Die staat gewoon te doen alsof hij gek is en als diegene doorloopt vraagt hij wie dat is!
Ze vragen wel eens, hoe heet jij en dan kijkt hij echt zo van wat gaat jou dat aan!

Gr mascha

Eline reageert ook vaak niet hoor. Je moet dan echt zeggen: Eline, die mevrouw vraagt hoe je heet, geef eens antwoord?

Of het bij de leeftijd hoort? Geen idee. Mijn oudste was al snel juist heel vrij (soms te, zeg maar) denk dat het ook wel te maken heeft met karakter.

Feline zegt niks. En als ik vraag of ze antwoord wil geven (meestal haar naam) dan zegt ze NEEHEE en kijkt weg. Dus ik denk dat het normaal is.

groetjes Maris

Meestal kletst Sven wel terug en in een winkel of zo kletst hij uit zichzelf tegen Jan en allemaal.
Maar... komen wij in een ruimte met veel mensen tegelijk, bijv. op een feestje, dan wil hij wel altijd eerst de kat uit de boom kijken.

Groetjes,
Maike

Het hangt er vanaf wat die persoon zegt.
Lindy krijgt heel vaak te horen dat ze zulke mooie haartjes heeft (blonde fijne krulletjes) en daar reageert ze dus niet op.

Maar soms begint ze wel uit zichzelf te kletsen...

Groetjes,
Sammie

Terug
Bovenaan