hoe doen jullie moeders het???

A

Anoniem

Guest
mijn echte moeder heb ik vanaf mijn 1ejaar al heel weinig contact mee wegens haar drugs verslaving tot ongeveer 2jaar terug is zei dus verslaafd geweest aan drugs gelukkig is ze nu bijna 2jaar   clean wat ik heel knap van haar vind,maar toch het zal nooit mijn moeder meer worden,dus ook geen oma van caithlyn(al zou ze dit graag willen)

wel ben ik toen dus opgegroeit door mijn (nu) ouders zijn eigenlijk mijn oom en tante maar voor mij zijn het gewoon mijn ouders en zijn super voor me geweest en nog steeds

maar mn   moeder kijkt dus totaal niet na caithlyn omtijdens de zwangerschap al niet eigenlijk,bij de bevalling wilde ze heel graag zijn,maar dit kon plotseling niet door de spoedkeizersnee helaas...
maar ik heb gewoon het idee dat caithlyn haar weinig intreseerd ze komt nooit de kleine opzoeken,en als ze hier is dan kijkt ze weinig na caithlyn om
ook als we daar zijn geeft ze bijna geen oog voor haar,dit doet me echt wel pijn want ja tis toch mijn moeder die eraltijd voor me was,maar er dus niet of nauwelijks is voor mn prinsesje
ik vraag me ook zo vaak af waar het aan ligt,ze is zo veranderd laatste 2jaren zit niks meer in en ligt of in bed of is hele dagen weg.....
dus ondanks dat mijn moeder er nog wel is mis ik haar super al is het alleen voor caithlyn

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Je schrijft dat je eigen moeder sinds 2 jaar clean is, en je opvoedmoeder is sinds 2 jaar anders gaan doen. Kan dit met elkaar verband houden? Misschien voelt ze zich bedreigd door je echte moeder? Of in de steek gelaten? Of misschien is ze depressief? Omdat je schrijft dat ze veel in bed ligt?
Moeilijk hoor. Tuurlijk wil je showen met je kind en ben je ontzettend trots op haar. Dit wil je delen met je moeder!  Kun je er over praten met haar?  Misschien is er een goede reden voor?

Sterkte!

quote: Suuz79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2008 20:51:30'));

Je schrijft dat je eigen moeder sinds 2 jaar clean is, en je opvoedmoeder is sinds 2 jaar anders gaan doen. Kan dit met elkaar verband houden? Misschien voelt ze zich bedreigd door je echte moeder? Of in de steek gelaten? Of misschien is ze depressief? Omdat je schrijft dat ze veel in bed ligt?
Moeilijk hoor. Tuurlijk wil je showen met je kind en ben je ontzettend trots op haar. Dit wil je delen met je moeder!  Kun je er over praten met haar?  Misschien is er een goede reden voor?

Sterkte!

hoi tnx voor je reactie

nee mn bio moeder spreek ik heel weinig,en woont hier end vandaan dus hier ligt het niet aan ze weet dat ik heel weinig contact heb...
en ja waar ligt het wel aan?geen idee en praten doet ze niet echt met ons meer lijkt gewoon of ze een eigen wereldje heeft gemaakt soms waar alleen zij inleeft heel triest allemaal

hey girl.

vervelend he, dat ze niet naar caithlyn omkijkt. weet hoe je je voelt!
mijn ouders zijn helemaal geweldig en echt een opa en oma voor nathalia.
daarin tegen mijn schoonouders!
mijn schoonmoeder hebben we al ander half jaar geen contact meer mee (gelukkig)
want zij was tegen onze zwangerschap. we waren dom (nog zacht uitgedrukt) dat we een kindje namen.
mijn schoonvader en stiefmoeder hebben we nog wel contact mee, maar komen hier maar 2 keer per jaar. en dat is op de verjaardagen. vanaf nu zullen ze dus 3 keer bij ons op visite komen per jaar.
als ik nooit laat horen per telefoon of e-mail, dan spreek ik ze nooit.
ze bellen nooit van : goh, hoe is het met nathalia?
dat doet mij soms wel pijn.

2 maanden geleden, hadden ze een ander telefoon nummer. zullen dan ook niet even bellen ofzow van nou ik heb een ander nummer, je kan me voortaan hierop bellen.
nee hoor ik hoor gewoon niks meer van ze.
dus ik een aantal keer geprobeerd te bellen. geen gehoor natuurlijk.
toen heb ik een e-mail gestuurd hoe t met nathalia was en met ons en dat der tandjes al doorkomen enz enz.
krijg ik heel erg kort terug: nou ben blij dat alles goed gaat met jullie
aaaahhhh
dan heb ik ook zoiets van: nou, als t je niet intreseerd, dan niet. heb nu besloten dat als hun niks meer van zich laten horen, ik dan ook niet.

pppfffff sorry hihi was zo boos dat ik even mn woede eruit heb geschreven hihi
sry :p

succes in ieder geval met je bio moederen ik snap dat je je oom en tante je ouders noem. mij is ook altijd geleerd: een vader en moeder, zijn je ouders als ze er voor je zijn, in alle tijden. die je opvoeden en naar je luisteren enz enz.
snap dus dat je je bio moeder, niet je echte moeder noemt :)

we spreken elkaar wel weer op msn.
ga nu nathalia eten geven.

dikke kus

Terug
Bovenaan