Hoe doen jullje dat?

<p>Hooiii!</p><p>Ondertussen is mijn zoontje alweer 7 maanden oud. Hij is niet meer te genieten, wanneer wij hem in de reiswieg of autostoeltje plaatsen bijvoorbeeld wanneer we gaan wandelen. </p><p>Hij trekt zich op en wil het liefst om zich heen kijken. Nou prima natuurlijk, dus heb ik nu zijn wandelwagen van zolder gehaald. Ik zit alleen met het volgende:</p><p>We hebben een auto, normale grote (5 pers). In de kofferbak ligt dan de onderkant van de wandelwagen. De wielen eraf, omdat het anders krabjes past.</p><p>Baby in autostoeltje achterin. Wandelwagen naast baby. Mn vrouw voorin.</p><p>Dit gaat nu prima, maar wanneer we bijvoorbeeld boodschappen gaan doen, is het elke keer weer een drama, omdat we niet genoeg ruimte hebben.</p><p>Stel we gaan voor een tweede baby. Waar moet die dan zitten?</p><p>Hoe hebben jullie dit geregeld? Ligt dit aan mij?</p>

Wij hebben een station en zijn erg tevreden. Hebben ook een best grote kinderwagen gehad en nu een duowagen, past perfect & ook nog ruimte voor de luiertas en boodschappen.
We gaan denk ik wel krap zitten straks met 3 kids op de achterbank wanneer de jongste in de autostoel gaat, dus tegen die tijd moeten we voor een andere auto gaan vrees ik.
Het gemak van een station is ook, vind ik, dat je de frame er makkelijk uit kunt ‘rollen’ zonder al te veel inspanning. Wel beter voor je rug ook. 

Wij hebben een grote auto. Plus we kunnen lopend boodschappen doen. Dus ik weet niet echt een oplossing die een beetje betaalbaar is. 

Ik moet ook met de auto boodschappen doen, alle winkels zijn te ver weg. Ik heb een simpele buggy gekocht en de wandelwagen gebruik ik alleen nog voor een rondje lopen rond huis. Een buggy neemt veeeel minder ruimte in in je auto, en klapt lekker snel in en uit. Ik vind dit ideaal, neem de kinderwagen nooit meer mee als we met de auto ergens heen gaan! En de buggy kan ook in ligstand dus mn dochter kan erin slapen. 

Wij hebben een kinderwagen die je heel compact kunt opvouwen en wegbergen (Jane). Idd kijken of een buggy iets is en indien mogelijk een grotere auto. Hebben wij ook moeten doen. We zijn nu heel blij met onze qubo met schuifdeuren aan de zijkant Ideaal. Nooit meer moeilijk doen met deuren die niet helemaal open kunnen... ?

Haha alsof dit mijn stukje tekst is. Wij verwachten inderdaad een tweede en gaan binnenkort toch echt voor een grotere auto. Tot die tijd hebben we een klein inklapbare buggy gekocht voor de oudste die ligt achterin de auto en een draagzak voor de baby.

Een buggy, neemt minder ruimte in.
Er zijn ook Doona autostoelen en wagentje in een. Heb ik zelf niet, maar bij iemand anders gezien. Lijkt me echt super handig!

Terug
Bovenaan