hoe draag je een maansteen en mag je hem ook gebruiken als je wel regelmatig menstrueerd?

A

Anoniem

Guest
waar op je lichaam draag je een maansteen?
is het wel goed voor de steen dat wanneer je hem om je nek doet en hij komt in de zon?

en mijn cyclus is tussen de 28 en 32 dagen.
als ik er nu mee begin in de helft van mijn cyclus maakt het dan niets uit voor mijn cyclus?
wie heeft er ervaring mee?

veel liefs taz

hoi hoi
ik ben nieuw op het forum en sinds 2 maanden "bezig".
Handig dit forum. Ik ben maar begonnen bovenaan bij de eerste berichten.

Mijn eerste vraag ook: wat is een maansteen? Is dat een bijgelovig middel dat geluk moet brengen?

Hoi Dames

Ik heb sinds 4 maanden de maansteen om en heel eerlijk gezegd is sindsdien mijn cyclus ontregeld. Ben dus op het randje van de twijfel om hem af te doen of om te laten.
Maargoed, misschien was het ook gebeurd zonder steen. Je kunt de steen constant dragen, ook in de zon. De steen moet ongeveer ter hoogte van je borsten hangen, iets erboven. Net niet in je decolleté dus.
Je kunt hem 1x per maand opladen in de volle maan op een schoteltje met een heel klein beetje water. Maar je kunt hem altijd dragen hoor, ook als je gaat douchen.
Je kunt er ook veel lezen op internet. dan tik je gewoon maansteen in bij google.
Succes en als jullie nog vragen hebben hoor ik ze graag!

groetjes Costa

Hoi Taz,

Mijn vriendin werkt in zo'n stenenzaakje. Zij gaf aan dat je hem in de eerste week langzaamaan langer moet gaan dragen. Zo zou hij aan jouw lichaam wennen. Dus de eerste paar dagen alleen overdag, maar aan het eind van de week mag je hem dag en nacht om hebben. Het zou beter helpen als je hem hangt op de plek waar hij moet werken. Dus met een speldje vastmaken aan je onderbroek! Zover ga ik niet. Gewoon aan een kettinkje gaat ook goed. Wel moet je hem dan onder je kleding houden. Anders zou hij uitstralen naar de omgeving. En dat kunnen we niet hebben!
1X in de week afspoelen onder koud stromend water, en opladen in het licht van de volle maan. Al dan niet in een bakje water, want dan is hij weer opgeladen en gereinigd.
Voordat je hem omhangt goed afspoelen onder koud stromend water. Zo is hij goed gereinigd voor gebruik.

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan