Hoe duur is de oppas???

Hey,

Als wij met z'n tweetjes weg gaan 's avonds bel ik meestal even mijn mijn vader en dan komt hij oppassen. Maar nu dacht ik het is misschien ook wel makkelijk om iemand anders een keer op te laten passen. Waar moet ik dan aan denken qua kosten?? Als je bijvoorbeeld een avondje weg bent. Betaal je ze per avond of per uur? Maakt het uit of dat de kids nog op zijn of al in bed liggen?? Ik heb echt geen idee. Maar hoor graag hoe jullie dat doen.

Groetjes Patries

Hai Patries,

Wij hebben 3 kids (tweeling van 1 jaar en Veerle wordt in mei 3) en ik betaal voor onze oppas (mijn achternicht van 19 jaar) Euro 6,- per uur. Zij past op als wij uit eten gaan en meestal gaan wij rond 18:45 uur weg, dan liggen de jongens al in bed en Veerle brengt zij altijd naar bed. Ik vind dit een redelijk bedrag en wat ik het belangrijkste vindt dat zij super betrouwbaar is en ik de kinderen aan haar toevertrouw. Je kunt ook even op het NIbud kijken, daar staat ook een kolom wat je ongeveer kunt betalen per uur.

Succes!!!

Groetjes, Floor

Hi,

Wij hebben 2 meiden die bij ons oppassen en wij betalen hen samen € 10,00 per hele avond. Dat kan dus voor 2 uurtjes zijn, maar ook voor langer. Onze zoon ligt dan soms wel en soms niet op bed. Deze meiden zijn wel pas 14 jaar oud, dus dat zal ook wel schelen in de kosten.

Ik vond het eerst niet zo veel, maar wij hebben hen zelf gevraagd wat hun "tarief" was. En ze zijn niet onze eerste oppas. Ook de andere oppassen hadden hetzelfde tarief, dus dan zal het wel oké zijn.

Gr. Tamara.

Helaas geen idee.
We hebben nooit een oppas..alleen evt mijn zus, of oma..maar die betalen we niet.
Ik vind het ook moeilijk in te schatten hoeveel je geeft hoor..
Ik zou het ook in overleg doen met de oppas zelf..en kijken naar leeftijd etc.

Gr Rina

Terug
Bovenaan