Hoe en wanneer vertellen op het werk?

Hey meiden,

Ik heb net mijn 2e echo gehad en deze was super!
Maar nu wil ik het graag op mijn werk vertellen.
Ik weet alleen niet aan wie?
Ik ben werkzaam in de thuiszorg en heb dan ook niet echt veel contact met mijn werk. Behalve met de planning.
Ik weet dus niet tegen wie ik het moet zeggen?? Tegen mijn leidinggevende? Weet niet wie dat is.
De organisatie waar ik werk is niet echt super. Dus ik weet het echt niet.

Liefs Inge

hoi hoi,

op je werk moet je het in ieder geval doorgeven bij de salaris administratie, en heb je echt geen leidinggevende?
ik werk in een verzorgingshuis en heb het bij m'n leidinggevende doorgegeven die zorgt ervoor dat alles terecht komt bij de administratie..
je moet bij je verloskundige om een zwangerschapsverklaring vragen die moet ingeleverd worden op je werk, zo wordt je straks doorbetaald als je verlof hebt..

groetjes Stephanie

Hoi Inge,

Heb zelf ook voor een thuiszorgbureau gewerkt, een hele tijd geleden alweer.
Ik werd toen zwanger van mijn zoontje (hij is inmiddels nu 10 maanden)
Inderdaad heb je dan weinig contacten met je werk, en je kent de mensen amper.
Ik zou gewoon opbellen en vragen naar jouw leidinggevende, en dan aangeven dat je zwanger was.
Mensen van de planning kunnen er helaas niet zoveel mee.

Janet

huh heb je geen teamhoofd??

wrk je in de verzorging of de huishouding ?

Ik werk zelf ook bij de thuiszorg en ken mijn teamhoofd wel gewoon die is elke dag op kantoor

en anders moet je even aan je planners vragen wie dat is

als je de vk belt om een zw.schapsverklring en die meeneemt naar je gesprkje heb je dat ook alvast gehad

.

Let er AUB wel goed op dat ze je niet ziek melden maar met zw schapsverlof sturen

dat hebben ze bij mij geflikt toen ik met verlof ging en kreeg ineens een brief dat ik voor een keuring naar t uwv moest komen :S

Terug
Bovenaan