A
Anoniem
Guest
hai allemaal!
ik ben nieuw op dit forum!
ben 28 jaar en mijn man en ik zijn bezig voor ons eerste kindje..heel spannend allemaal! de eerste maand was het niet raak, dit is de 2e maand..en ik moet als het goed is (weet mijn cyclus nog niet goed) rond de 28ste juni ong worden...? ( ervan uitgaande dat ik een cyclus heb van 28dgn maar dat weet ik dus nog niet)
nu is het zo dat ik wel deze maand was begonnen met de ovulatie testen, zonder resultaat want ik heb alle 7 teststaafjes gebruikt en niet 1 keer kwam er een 2e donkerblauw streepje tevoorschijn? wel kwam er 2 dagen achter elkaar helemaal niks geen streepje (test mislukt) maar had ik voor mijn gevoel een eisprong en hebben we wel 2 dagen seks gehad..
tevens ben ik hier en daar wat aan het lezen over verschillende tips om zwanger te raken enz..
maar ik wordt eigenlijk een beetje gestoord van al die verschillende meningen enz!!
want men zegt, té vaak seks is niet goed voor het kwaliteit van het zaad..
ok,kan ik me voorstellen..
maar te weinig is ook niet goed dat verminderd de kans op het bevrucht raken..?
dan lees ik weer dat als je zwanger wilt raken je om de dag moet seksen..?
dames hellupppp!!!! wat is het nou????
schiet mij maar lek, maar ik weet het niet meer..
ik wil er gewoon niet té veel mee bezig zijn, maar onbewust gebeurd dit dus wel!
en vooral mijn man die is er zoooo ontzettend veel mee bezig nog meer dan ik!!
wat zijn jullie ervaringen? gewoon vrijen wanneer jullie daar zin in hebben?
of toch rekening houden met een (paar) rustdag(en)???
ik hoop op wat reacties..
veel liefs!!
ik ben nieuw op dit forum!
ben 28 jaar en mijn man en ik zijn bezig voor ons eerste kindje..heel spannend allemaal! de eerste maand was het niet raak, dit is de 2e maand..en ik moet als het goed is (weet mijn cyclus nog niet goed) rond de 28ste juni ong worden...? ( ervan uitgaande dat ik een cyclus heb van 28dgn maar dat weet ik dus nog niet)
nu is het zo dat ik wel deze maand was begonnen met de ovulatie testen, zonder resultaat want ik heb alle 7 teststaafjes gebruikt en niet 1 keer kwam er een 2e donkerblauw streepje tevoorschijn? wel kwam er 2 dagen achter elkaar helemaal niks geen streepje (test mislukt) maar had ik voor mijn gevoel een eisprong en hebben we wel 2 dagen seks gehad..
tevens ben ik hier en daar wat aan het lezen over verschillende tips om zwanger te raken enz..
maar ik wordt eigenlijk een beetje gestoord van al die verschillende meningen enz!!
want men zegt, té vaak seks is niet goed voor het kwaliteit van het zaad..
ok,kan ik me voorstellen..
maar te weinig is ook niet goed dat verminderd de kans op het bevrucht raken..?
dan lees ik weer dat als je zwanger wilt raken je om de dag moet seksen..?
dames hellupppp!!!! wat is het nou????
schiet mij maar lek, maar ik weet het niet meer..
ik wil er gewoon niet té veel mee bezig zijn, maar onbewust gebeurd dit dus wel!
en vooral mijn man die is er zoooo ontzettend veel mee bezig nog meer dan ik!!
wat zijn jullie ervaringen? gewoon vrijen wanneer jullie daar zin in hebben?
of toch rekening houden met een (paar) rustdag(en)???
ik hoop op wat reacties..
veel liefs!!