hoe ervaren jullie "gevoelige borsten"?

A

Anoniem

Guest
hallo meiden

even een vraagje.
hoe ervaren jullie de gevoeligheid van je borsten? mijn borsten en tepels zijn namelijk nagenoeg gevoelloos (erg jammer bij de seks). ik heb sinds een maand of 3 wel nu en dan een soort steken in mijn borsten en ook wel eens een soort spierpijn vanuit mn oksel naar mijn borst trekken. misschien heeft dit wel met mn eisprong ofzo te maken.
herkent iemand dit?

liefs esther

Hoi Esther,

Ja, ik herken dit heel goed ga voor de 10e ronde, maar eigenlijk sinds december zijn mijn borsten verandert. Ze doen inderdaad heel zeer rond mijn eisprong, maar nu heb ik het gevoel dat ze steeds meer zeer gaan doen terwijl ik duidelijk mijn periode voel aankomen. tja het zijn maar rare dingen mijn vriend is er niet blij mee, want hij mag er dan echt niet aankomen ze doen dan zooooo'n pijn...... hi, hi,

Veel succes,

Gr. Marjolein

Hoi,

De vorige ronde kreeg ik een paar dagen na mijn eisprong last van erg pijnlijke borsten.
Dit duurde ruim een week.
Een paar dagen voor mijn nod werd de pijn minder en precies 14 dagen na mijn ei werd ik ongi.
Als het goed is heb ik vandaag of morgen mijn ei, dus ik ben benieuwd of ik nu weer last krijg van pijnlijke borsten.

Groetjes, Mickey79

Hoi,

Ook ik heb er last van.. Als ik bijv. mijn armen over elkaar doe dan doet het pijn, net of ik er heel hard tegenaan stoot of in knijp terwijl het eigenlijk helemaal niet hard gaat..
Ik weet zeker dat ik orige week mijn eisprong heb gehad (volgens de gynaecoloog) dus tijdens de eisprong en nu nog steeds heb ik best wel last van.. Ook als ik snachts op mijn buik lig ben er zelfs een keer wakker van geworden.. Ook heb ik  telkens stijve tepels, dat vind ik wel raar..

Hoe is het met jullie buik gevoel dan? Ik voel al de hele week sinds wat en het blijft maar rommelen.. Ik had hiervoor een cyclus van 6 weken dus ik ga ervan uit dat mijn NOD volgend weekend is, maar nu voelt het telkens alsof ik ongi wordt.. Heb ook behoorlijk lage rugpijn.. Alles bijelkaar zijn het wel zwangerschapskwaaltjes maar wil mezelf niet te veel hoop geven.. ;-)

Hoe zit dat bij jullie??

Liefs Anne!
(13e ronde, 1e kindje)

Terug
Bovenaan