hoe eten/ slapen jullie kinderen met dit warme weer?

Hoe gaat het met jullie kinderen met dit warme weer?
Hannah slaapt vooral 's avonds moeilijker en eet beduidend minder dan normaal. Ze drinkt gelukkig wel genoeg.
Heerlijk opzich dat warme weer, maar nu wel een beetje 'te' als je het mij vraagt.....
Lisanne
 
Hoi,
Te veel drinken met dit weer kan gelukkig niet. Je zweet zoveel dat je het echt
wel nodig hebt. Quinten eet en drinkt en slaapt prima.
Ik zorg dat er altijd een bekertje water voor hem staat, kan hij zelf pakken als hij wil.
En hij krijgt van mij nu ook af en toe een beetje chips (nibbit ofzo). Daar zit zout op
en dat kan met dit weer absoluut geen kwaad.
Groetjes Melanie mmv Quinten 31-08-04
 
hallo,
mijn dochter slaapt meer dan anders met dit warme weer en is nu 14 maanden
ze eet heel goed en drinkt alleen maar water ze wil nooit iets anders heb alles al geprobeerd maar met dit warme weer ben ik er trots op.
verder geef ik best veel stukjes fruit tussendoor meloen enzo vind ze heerlijk
kan ze heerlijk op zitten knabbelen.
maar het mag inderdaad wel iets minder.
sterkte allemaal met dit warme weer
groetjes ukkie
 
Hallo, mijn zoon slaapt met dit weer pas na 22.00 uur savonds echt dood vermoeiend, maar maak er geen probleem meer van. Met dit weer slaapt hij wel weer overdag extra ( was 1 keer nu 2 keer). Je ziet het in de warmere landen ook gebeuren dat kindjes met het warme weer meer overdag slapen.
Ik ben ook actiever als het afgekoeld is. En rust tussen de middag als ik niet hoef te werken.Wij gaan nu savonds gezellig naar het strand of recreatiepark. Word hij best moe van.En slaapt dan al in de auto op de weg terug.
we geven hem nu meer drinken, soms onder protest of een scheutje extra in zijn papfles.
 Als hij tekort gedronken heeft naar mijn zin. Maak ik hem wel eens wakker als wij naar bed gaan en geven hem wat te drinken. Vaak half slapend drinkt hij toch een flesje leeg. Het is wel lauw water met beetje voeding.

ik hoop dat hij zijn ritme wel weer aanpast als het weer veranderd.

mama martine
 
mijn zoontje lars nu 3,5 mnd oud slaapt vrij goed overdag. de avond is hij volop wakker. maar goed ik heb ook meer energie in de avond. verder drinkt hij zijn flessen goed leeg. ( gelukkig!) en geef ik hem wat water tussendoor.
groeten cindy
 
Hallo,

"Tante Pollewop" slaapt, eet en drinkt gelukkig goed met dit warme weer. Het is écht onvoorstelbaar, maar ze doet net of er niets aan de hand is!! Mama heeft er waarschijnlijk meer last van.... Ik heb het idee dat ze met dit warme weer juist meer slaapt!!
 
Terug
Bovenaan