<p>Hoi.</p><p>Mijn oudste zoontje sliep met 2 maanden al door van 21.00 tot 6.00, waar we natuurlijk onwijs geluk mee hadden. We gaven hem dus overdag 5 flessen. Zo om de 3,5 uur.</p><p>Onze jongste van 3 maanden heeft hier nog geen zin in en komt in de nacht nog voor een fles. Geen probleem! maar vraag me af hoe de flessen te verdelen. Hij krijgt flessen van 180 en maakt deze niet altijd op. Wat in ieder geval niet werkt is rond 23.00 wakker maken voor een voeding of deze slapend aanbieden. Dan raakt hij uit zijn diepe slaap en komt alsnog 4 uur later. </p><p>Hoe zouden jullie het aanpakken? </p><p>Overdag (dus zeg maar tussen 6 en 20.30) 5 voedingen aanbieden in de hoop dat hij verzadigd is en als hij dan in de nacht komt een klein extra flesje aanbieden.</p><p>Of overdag om de 4 uur voeden (tussen bijv. 7.00 en 19.00 en dat als hij dan ergens in de nacht komt en dan een volledige 5e voeding krijgt? Met wel het risico dat hij bijv. Om 01.00 en 05.00 komt en ik alsnog weer op 6 flessen zit.</p><p>Nu voeden we op verzoek en laat hij er er ergen tussen de 3,5 en 4 uur tussen. Hij groeit als kool en slaapt goed, dus ik realiseer me dat het beetje luxeprobleem is hoor!</p>