hoe forummen wij?

A

Anoniem

Guest
Stephanie (toulouse) kwam op het leuke idee om foto's te plaatsen hoe wij erbij zitten achter de computer op het forum.
Nu heb ik de mazzel dat ik alleen thuis ben en niet een foto kan laten nemen, haha ik zit er lekker onderuitgezakt bij on trainingsbroek en slobbertrui, dus die foto kunnen jullie wel missen.

Maar ehhhhh wie heeft er wel een kiekje? De mijne volgt snel

Nou uhhh!!! Op dit moment in mijn pyama + badjas, ben al de hele dag ziekjes thuis met een ook zieke Linde.
Mijn haar heeft nog dezelfde coup als toen ik vanmorgen opstond en ik heb waterogen en een snotneus, dus nu even geen foto's hahaha.....

groetjes Daniëlle. Hatsjeeee........

Ja flauw hé, manlief is net naar boven dus nu kan er geen foto meer gemaakt worden, jammer!!! hihihihihihi.............

Dank je.

Ok dan....

...aan de keukentafel!

Hier komen echt geen foto's van.....!

Momenteel: In een roze verwassen pyama waar de gaten in zitten van armoede, en met een mega-zwangere vet-pens op een te klein poefje zodat mijn knieen boven mijn reet uitsteken op een niet verwarmde zolder....

Nog niet misschien dus dat hier foto's van volgen... Schaam me al bijna te erg om op "plaats bericht" te klikken...

-X- Marieke

hahahahahaha leuk om te lezen

ik zit in pyama-outfit met een mega-wollen vest aan op de bank, gezicht al schoongemaakt enzo hoef alleen nog tanden te poetsen, lekker kopje thee erbij

groetjes Jenneke

Terug
Bovenaan