Hoe foto plaatsen?

A

Anoniem

Guest
He dames,

Ben niet zo geweldig handig met de computer,kan iemand mij uitleggen hoe ik hier een foto plaats?

Als ik foto invoeg zie ik een plaatje met een kruisje,lijkt me niet helemaal goed.......

groetjes ramona

Ik zal proberen uit te leggen hoe ik het doe, een foto plaatsen. Ik heb ze niet op internet staan hoor.
- Je gaat naar imageshack.us
- Je kunt dan uit je eigen bestand een foto halen
- Dan druk je op Host it
- Als dat is gebeurd, ga je op de onderste regel staan en kopiëert deze          (rechtermuisknop)
- Dan ga je terug naar hier en drukt op het bergje
  ( bij een vermelding van je cookies refreshen, gewoon weg drukken en opnieuw doen)
- Je gaat in de balk staan en plakt met je rechtermuisknop. Vervolgens haal   je de                    
schuine streep aan het begin weg!
- Vervolgens druk je op insert en als het goed is, heb je dan de foto.
- Wederom met de rechtermuisknop kun je de maten instellen.

Ik hoop dat het zo voor iedereen gaat lukken.
Succes,
Sil

Goed uitgelegd sil!

maar om de en of andere reden heb ik geen toegang tot dat bergje.......tot daar ging t goed.........

Wegklikken en net zolang proberen te openen totdat ie wel pakt...
Hebben wij ook allemaal, is echt een regelrechte ramp.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hoi Ramona,

Nou je bent niet de enigste hoor...hier wil het ook al niet lukken.
Terwijl Sil het toch duidelijk heeft uitgelegd...ik weet ook niet waar het mis gaat.
Zal het straks wel aan mijn vriend vragen als ie thuis is, hopen dat het dan wel lukt.

Groetjes Linda

Hoi
Ik heb misschien een iets makkelijker tip voor je!

hier is de link www.overweg.com/foto_uploaden.php
klik op de link, dan op bladeren (foto opzoeken) en dan op Foto Uploaden, wachten tot je foto er staat met de rechtermuisknop op de foto klikken, kopieren kiezen en gewoon hier in je berichtje weer rechtermuisknop en dan plakken.

Als je het eenmaal weet is het heel simpel.

groetjes Mieke

Zoooooo heeeeee, die laatste tip heb ik nu gebruikt.
Gaat een stuk makkelijker zeg!! hoef je dus niet op dat achterlijke bergje te klikken..
Hahahaha

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan