hoe fruithapje bijvoeden ???

Ons kleintje is nu bijna 5mnd
Het eerst flesje van 200cc water krijgt hij om 7 00
tweede om 11 00 - 15 00 - 19 00 en zijn laatste om 23 00 met 2,5 schepje rijstebloem erin .
Hij slaapt hier hel goed op gelukkig .
We zijn nu ook begonnen met fruithapje ( 2 eetlepels ) .
Ik weet alleen niet goed hoe dit te combineren , voor een flesje , of erna , of tussendoor . Geen idee .
Beter om met groenten te beginnen misschien ?
Is er iemand wat me hier wat tips in kan geven hoe ik dit moet aanpakken .
 
hoi,

wij geven esmee (als ik het goed heb) savonds het groentenhapje. net zoveel als ze zelf wou en daarna nog de fles.
dus ik zal gewoon zo rond 18.45 beginnen met groentenhapje en dan daarna de fles (wellcht iets minder scheppen).

succes ermee
 
hoi,

wij geven esmee (als ik het goed heb) savonds het groentenhapje. net zoveel als ze zelf wou en daarna nog de fles.
dus ik zal gewoon zo rond 18.45 beginnen met groentenhapje en dan daarna de fles (wellcht iets minder scheppen).

succes ermee
 
Je gaat op den duur naar dit schema:

7.00 200 cc melk
10.00 fruit en sap
12.00 broodje en 120 melk
15.00 wat sap
17.00 groente en toetje
19.00 200 cc melk

Als je de tijden voor het fruit/groente al een beetje gaat aanhouden dan scheelt dat alweer. Gewoon tussendoor dus. En het komt echt niet zo nauw hoor!

Je zou kunnen beginnen met groente gewoon om 5 uur en dan zie je wel hoeveel hij nog van de avondfles wil.
Of met fruit om 10 uur en dan zie je wel hoeveel hij om 11 uur wil drinken... in fruit zit ook vocht dus dat geeft niks. die fles moet er toch af.

Trouwens... je mag die fles van 23 uur er ook afhalen hoor. Of wordt ie er nog wakker om?? Of is ie nog te licht van gewicht??
 
Terug
Bovenaan