hoe ga ik dat doen??

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
ik heb een vraag.....ik word echt heel snel dik en dan echt ook overal
dat ik een ronde buik heb vind ik super (zolang ik zwanger ben dan!) ma hoe krijg ik na de bevalling het meeste er zo snel weer af want 4maanden later ga ik trouwen en wil ik wel in me jurk passen en weer echt vit zijn natuurlijk en op een gezond manier het kwijt raken dan... weet iemand dit???

liefs samantha..

hallo,

Van de borstvoeding val je al snel weer af.En heel veel lopen achter de kinderwagen.
Dat scheelt ook een flink stuk. En verder gewoon verantwoord eten en niet snoepen.
Je mag ook heel ligt je schuine buikspieren vanaf een paar weken na de bevalling weer trainen.

lifs mama27

ik wil je niet teleurstellen,sommigen zijn de kilo's zo kwijt,maar  soms val je de eerste maanden na de bevalling maar langzaam af.vooral door de hormonen,maar ook omdat je lichaam reserves vasthoud om je kind te voeden.
ik ben de vorige keer 22 kilo aangekomen en was na 6 maanden weer "slank",maar de eerste 2/3 maanden leek er echt niks te gebeuren.ik zat toen best in de rats,maar 3 maanden later was t toch nog goed gekomen.
ga jezelf in ieder geval niet overbelasten en uithongeren.soms heeft het tijd nodig.hopelijk is 4 maandjes genoeg voor jou.
veel plezier met de voorbereidingen voor je bruiloft en niet te vergeten je bevalling.
groetjes

Terug
Bovenaan