Hoe ga ik dat straks doen.

Joëlla is 30 februari 6 maandjes.
Maar ze krijgt 4 flessen op een dag van 240 cc (drinkt ze niet altijd alles van op hoor)
En ze krijgt een beetje vers fruit tussen door.
En s'middags krijgt ze een beetje groente.

Maar als ze straks 6 maanden is, kan ik dan gewoon op nutrilon omneo 2 over stappen??
En kan ik haar dan gewoon met omneo 2 nog 4 flessen op een dag geven??
Of mag ze geen 4 flessen meer van opvolgmelk??

Ik vraag dit liever niet aan het CB, want ik kan niet meer goed met hun op schieten.
Aan julie adviesen heb ik veel meer.

Joëlla is nog niet zo'n goede fruit, en groente eetster, vandaar deze vraag over omneo 2.
Ze houd namelijk erg van haar flessen melk hihihihihi.

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Tess krijgt ook nog gewoon vier flessen op een dag hoor, naast haar fruit en groente. Nou doen ik wel minder in de fles van 16.00 omdat ze dan al een beetje groente heeft gehad. Misschien als ze straks meer van de groente gaat eten dat dan de fles wel gaat vervallen maar dat red ze nu nog niet.
Tess is nu ook een half jaar (en een week)

Groetjes sandra mv nick en tess

Ik heb toevallig een poosje geleden op een pak opvolgmelk van friso2 gekeken, en zag dat ze dan nog maar 3 flessen krijgen.
Maar het maakt denk ik niet zoveel ujit of je er 3 of 4 geeft, als je de dagelijkse hoeveelheid maar niet overschrijd.
Kijk ook eens op een pak als je in de winkel staat, staat altijd op het pak hoeveel ze mogen. Of op internetsite van omneo zal het vast ook wel staan.

hoi,

Dames gegevens die op het pak voeding  staan zijn richtlijnen, niet ieder kind is hetzelfde.
Delano is nu 7 maanden en drinkt nog steeds 4 flessen (van 240)  en krijgt daarnaast nog groente en fruit.
Ik zou zeggen doe wat je zelf het beste lijkt en waar je kindje het best op reageerd.
succes!

groetjes kim

Je kunt gewoon 4 flessen blijven geven. Jasper is nu 7,5 maand en krijgt nog steeds 4 flessen alhoewel hij ze nu niet meer allemaal opdrinkt. Langzaam afbouwen naar 3 flessen dus nu! Bij ons gaven ze wel aan dat we Nutrilon 1 en 2 bij de overstap naar 2 konden mixen zodat hij kon wennen aan de smaak of zoiets (wist niet dat daar ook weer verschil in zat maar ok). Is allemaal prima gegaan dus lekker die 4 flessen blijven geven. Ze geven zelf wel aan als er 1 af kan!

ik had ook dezelfde vraag.....
volgende week is mijn zoontje 6 maanden. Ik denk dat ik van de week overga op opvolgmelk. Ik geef nu mijn kleine ook 4 flessen en nog maar heel weinig groentje/fruit. Ik denk dat ik gewoon 4 flessen aanhou tot hij over een paar maandjes aan de brood gaat ofzo.

liefs
di silva

Terug
Bovenaan