hallo allemaal.
sinds twee weken ben ik weer aan het werk, dus ook begonnen met kolven op het werk.. had al wel een vooraadje gekolfd, die nu bijna op is.
Ik kolf met moeite 80ml per keer uit twee borsten soms ook minder.
Heb moeite om genoeg bijelkaar te kolven. ze drinkt nl 4 x 200 ml als ze flesjes krijgt. Iris is trouws 4 maanden oud en weegt 6500gr
Dat is nu niet het enige probleem, heb het idee dat mijn voeding terugloopt.
Sinds een paar dagen stinkt de urine van Iris en plast mi minder.
Ze is erg ongeduldig aan de borst, drinkt een paar minuten en wil dan niet meer, ik wissel dan en dan drinkt ze aan de andere kant ook een paar minuten.
Ze begint dan erg hard te huilen, is wel te troosten met een speentje.
Nu heb ik haar vanavond toen ze begon te huilen een flesje afgekolfde mm met 100ml aangeboden en die dronk ze gretig leeg........
Ook is ze niet aangekomen de laatste twee weken en s'nachts erg onrustig.
Overdag slaapt ze wel goed en lijkt geen honger te hebben.
Weet niet wat ik moet doen, wil zo graag volledige bv geven maar gaat me zo niet lukken.
Ze heeft last van eczeem, dus alleen daarom wil ik al volledig bv (allergie??)
Hoe krijg ik de productie weer omhoog en merk ik of ze genoeg krijgt.
Ik zie geen andere oplossing om kv bij te gaan geven en bijv nog 2 keer bv ofzo te geven......
hoe pak ik dit aan??
Liefs Carlijn
Voor een tsr bij het kolven heb ik al neusspray maar merk eigenlijk geen verschil, ook warm drinken, zit in een rustige afgesloten ruimte ( speciale kolfkamer ) als ik kolf op het werk......
sinds twee weken ben ik weer aan het werk, dus ook begonnen met kolven op het werk.. had al wel een vooraadje gekolfd, die nu bijna op is.
Ik kolf met moeite 80ml per keer uit twee borsten soms ook minder.
Heb moeite om genoeg bijelkaar te kolven. ze drinkt nl 4 x 200 ml als ze flesjes krijgt. Iris is trouws 4 maanden oud en weegt 6500gr
Dat is nu niet het enige probleem, heb het idee dat mijn voeding terugloopt.
Sinds een paar dagen stinkt de urine van Iris en plast mi minder.
Ze is erg ongeduldig aan de borst, drinkt een paar minuten en wil dan niet meer, ik wissel dan en dan drinkt ze aan de andere kant ook een paar minuten.
Ze begint dan erg hard te huilen, is wel te troosten met een speentje.
Nu heb ik haar vanavond toen ze begon te huilen een flesje afgekolfde mm met 100ml aangeboden en die dronk ze gretig leeg........
Ook is ze niet aangekomen de laatste twee weken en s'nachts erg onrustig.
Overdag slaapt ze wel goed en lijkt geen honger te hebben.
Weet niet wat ik moet doen, wil zo graag volledige bv geven maar gaat me zo niet lukken.
Ze heeft last van eczeem, dus alleen daarom wil ik al volledig bv (allergie??)
Hoe krijg ik de productie weer omhoog en merk ik of ze genoeg krijgt.
Ik zie geen andere oplossing om kv bij te gaan geven en bijv nog 2 keer bv ofzo te geven......
hoe pak ik dit aan??
Liefs Carlijn
Voor een tsr bij het kolven heb ik al neusspray maar merk eigenlijk geen verschil, ook warm drinken, zit in een rustige afgesloten ruimte ( speciale kolfkamer ) als ik kolf op het werk......