hoe ga ik dit doen?

dames, ben a.s maandag 36 weken dus nog effe te gaan, en hier zit het dilemma mijn partner moet voor werk naar het oosten van de wereld afreizen en is dus weg in week 37 t/m week 38 , heb geen nabije familie voor ondersteunig en vrienden wonen ook niet dichtbij ,heb oude buren die geen auto rijden en heb ook nog een dochter van 7 die elke dag nr school gebracht en gehaald moet worden met de auto,
om een lang verhaal kort te maken , het brengt stress met zich mee en dat voel ik door die harde buiken
ik wil graag tot week 40 blijven...hmm enige ideen hoe ik dit kan oplossen
groetjes

Je hebt dus nog een week dát je man thuis is met de auto?
Misschien even op school de tamtam aan het werk zetten of iemand langs kan rijden of niet al te ver uit de richting woont?
Of overleg even met de leerkracht/schoolleider misschien hebben die nog ideeen?

Of misschien een auto lenen van iemand? Voor doordeweeks?

Ik roep ook maar wat hoor. Is de school ver weg van je huis?

het is idd erg ingewikkeld zo.

ik denk ook dat het verstandig is om even met school te overleggen? is er niet iemand in je familie die de week dat je man er niet is toevallen bij jou kan logeren voor de zekerheid dan ben je niet alleen??

is toch een hele inpact als je alleen bent en niemand in d ebuurt!
rustig aan he!

ik heb het zelfde alleen met de psz
dus gelukkig is onze dochter nog niet leerplichtig
ik ben 36 weken en ja ga aankomende week dus nog proberen om lopend onze dochter te brengen en ja die zelfde dag doe ik eigenlijk dan niks meer behalve iets in de oven gooien s'avonds
de dag erna doe ik weer wat en de donderdag weer het zelfde mijn dochter brengen en s'avonds weer makkelijk eten en ja iedergeval die dag weer zo min mogelijk zodat ik niet spontane weeen krijg deze week

ik heb ook niemand even zo bij de hand die onze dochter kan brengen en dus ben ik blij dat ik haar vanaf de 37ste week thuis kan houden omdat ze niet leerplichtig is

Wat een vervelende situatie... Begrijp ik het goed dat je zelf geen auto rijdt/ hebt? Las dat niet helemaal uit je verhaal... Zo niet zou ik morgen idd op school eens rondvragen (heeft school een weekblaadje?) of er mensen zijn die je dochter mee willen nemen. Ze zou misschien wat extra over kunnen blijven?
Blijft natuurlijk ook een zorg wat te doen als je bevalling begint... Zou je ook dan ouders van een vriendinnetje van haar kunnen inschakelen??

Misschien idd ook wijs om iemand, of meerdere mensen om de beurt te vragen bij je te logeren?

Lijkt me niet fijn om alleen te zijn in die tijd... Is het voor je man niet mogelijk zijn reis uit te stellen?

Succes!!

proberen om toch iemand te als achterwacht te krygen ik kan nog wel fietsen gelukkig maar als dat niet lukt heb ik wel iemand achter de hand die m,n zoontje meeneemt naar de psz want met de zelfde gang loop ik weer 12 dagen over tyd en kryg ik weer een keizersnee dan kan m,n zoon 6a8 weken niet naar de psz en dat vindt ik zielig en betaal ik niet voor maar m,n man zit momenteel ook ver uit de buurt ik heb zo van ik zie het wel wel heb ik m,n schoonfamilie dus meestal wel een auto en oppas in de buurt dat is een gerust stelling zou dus in die tyd iemand te logeren vragen dan kan diegene ook je kleine wegbrengen als de weg maar even weten

Terug
Bovenaan