Hoe ga ik het nog even stil houden!!

Hoihoi,

Volgende week heb ik een lang geleden geplande 'girls night out' met een aantal vriendinnen. Ze komen eerst bij mij eten (= mooi, want ik kies het menu). Ik heb al ontdekt dat dubbelfris druiven verdacht veel lijkt op een wijntje. Dus ik verstop in mijn keuken hier en daar een wijnglas met dubbelfris zodat ik die stiekem kan omruilen als iemand een glas voor me heeft ingeschonken. Maar daarna gaan we op stap voor een avondje dansen en wordt het allemaal wat lastiger. Meestal maken we een 'potje' die ik eigenlijk ook altijd bij me draag. Maar wat lijkt er in de kroeg nou op witte wijn? Iemand ideeen? Ik zie er ook flink tegenop om uren te dansen in een stampvolle kroeg. Vroeger was dat geen probleem, maar de laatste tijd val ik rond 22:30 al om van de slaap! Alle suggesties zijn welkom, want ik kan hier gewoon niet onderuit komen...

He Kimmetje,

Ik herken het helemaal. Ook ik moet het nog even stil houden en heb volgende week een dagje uit. Ik moet dan oude kleren aan,want we gaan vanalles doen. Maar die oude kleren zitten zo niet lekker mee. Dus dat wordt al mijn eerste probleem.
Dan gaan we pas heel laat eten. Wat ik nu op dit moment dus echt verschrikkelijk vind, want ik barst rond 5 uur al van de honger. JIj valt rond 22.30uur in slaap nou ik al een uur eerder hoor.
Ik drink nooit alcohol dus dat is mijn geluk. Ik kan gewoon lekker met mijn spaatje blauw bllijven staan.

Voor jou een oplossing is moeilijk. Gaan jullie met de auto naar de kroeg? Misschien dat jij wel kunt rijden dan. Of zeg dat je de dag erna nog iets hebt en dan toch een beetje helder voor de dag wil komen. Dat je al genoeg 'wijn' bij het eten hebt gehad en het in de kroeg dus even rustig aan wil doen.

Succes ermee.

Groetjes Anninas

Terug
Bovenaan