Hoe ga ik het nog even stil houden!!

Hoihoi,

Volgende week heb ik een lang geleden geplande 'girls night out' met een aantal vriendinnen. Ze komen eerst bij mij eten (= mooi, want ik kies het menu). Ik heb al ontdekt dat dubbelfris druiven verdacht veel lijkt op een wijntje. Dus ik verstop in mijn keuken hier en daar een wijnglas met dubbelfris zodat ik die stiekem kan omruilen als iemand een glas voor me heeft ingeschonken. Maar daarna gaan we op stap voor een avondje dansen en wordt het allemaal wat lastiger. Meestal maken we een 'potje' die ik eigenlijk ook altijd bij me draag. Maar wat lijkt er in de kroeg nou op witte wijn? Iemand ideeen? Ik zie er ook flink tegenop om uren te dansen in een stampvolle kroeg. Vroeger was dat geen probleem, maar de laatste tijd val ik rond 22:30 al om van de slaap! Alle suggesties zijn welkom, want ik kan hier gewoon niet onderuit komen...

Hey Kim,

Je kunt zeggen dat je een blaasontsteking hebt en dat je antibiotica slikt. Hoef je in ieder geval geen alcohol te drinken!!
Je kunt proberen om voor te slapen zodat je niet helemaal brak op stap hoeft. Als je 's middags even gaat liggen hou je het meestal 's avonds wat langer vol.
(Je kunt natuurlijk ook je leuke nieuws al delen met je vriendinnen ;-)

Succes & veel plezier.
Sonja (april mama)

Hoi Sonja,
Bedankt voor het meedenken! Maar bij de antibiotica voor blaasontstekingen mag je wel alcohol hebben. En ik denk dat ze daar zo doorheen prikken. Voorslapen ga ik sowieso doen, maar niet erg lang ben ik bang voor. Want 's middags komen mijn ouders nog even op de koffie... Als ik er echt niet mee omheen kan zeg ik het wel, maar ik wacht liever nog even want ik zit nu op 6 weken.

Hoi Sonja,
Bedankt voor het meedenken! Maar bij de antibiotica voor blaasontstekingen mag je wel alcohol hebben. En ik denk dat ze daar zo doorheen prikken. Voorslapen ga ik sowieso doen, maar niet erg lang ben ik bang voor. Want 's middags komen mijn ouders nog even op de koffie... Als ik er echt niet mee omheen kan zeg ik het wel, maar ik wacht liever nog even want ik zit nu op 6 weken.

hi hi hi ja dat gaat knap lastig worden, en zeker met je vriendinnen! ik heb dus van die vriendinnen die alles zo doorhebben, dus heb ze het maar gewoon verteld! wel zo leuk ook!
Maar als je dat echt niet wil, zou ik ook iets verzinnen wat Sonja zegt.....dat je een kuurtje hebt.
Of zeg dat je niet helemaal lekker bent....en daarom beter geen alcohol.

succes ermee!!!

Terug
Bovenaan