Hoe ga je je ZW, mededelen aan vrienden en familie?

Haii wij wilde een t- shirt aan trekken bij ons zoontje van stoer ik word grote broer..... Maar mijn beste vriendin heeft dit van de week ook gedaan. Met de tekst ik verdien een kusje, ik krijg een broertje of zusje.... Erg leuk natuulijk maar nu vind ik het niet zo leuk meer om het zo te vertellen. Ik weet dat sommige net zoals ik zelf pril zwanger zijn maar toch wil ik positief denken. En lekker dromen van dit soort dingen. Pas na de tweede echo ga ik handelen en bestellen.

Maar hoe gaan jullie het vertellen? Hebben jullie nog ideeen?

Ik dacht nu aan een buikband een broertje of zusje voor....
Offff een echo foto op de taart laten maken bij de Hema..... Liefs xxxxxx

Hi Yoda, ik ben een oktobermama (1-10) en ik breek even in! Ik heb het bij mijn schoonouders wel grappig gedaan: ik heb een klein tankje helium besteld en roze en blauwe ballonnen. De echofoto een aantal x kopiëren en aan de ballonnen hangen en dan in een doos proppen (makkelijker met zn tweeën), strik erom en aan mn schoonmoeder gegeven. Ze waren helemaal in de wolken :)

Hoi

Wij gaan het aan onze ouders vertellen met een boekje van Pauline Oud 'mijn kleinkind'. Met daarin/op de echo foto. De rest vertellen we het gewoon denk ik.

Leuk idee kirs82!

Liefs

Wij hebben het nu met een tekst op het shirt van ons zoontje gedaan met:

1 nummer twee komt eraan!!

Bij de eerste heb ik taart gemaakt met roze en blauw!

Succes ermee en veel plezier met vertellen!

Leuke ideeën zeg..wij hebben het verteld met een dubbel fotolijstje met aan de ene kant de echofoto en aan de andere een gedichtje! Ze moesten ook wel 2x lezen dat het 2 kindjes zijn :) ik heb ook nog een t-shirt besteld voor mn dochter van 4 om het de andere te vertellen.lijstjes hadden we voor onze ouders en zussen..

We hebben wij de eerste de beide opa's en oma's een pakketje gegeven met allemaal babyspulletjes erin. Toen raden ze al snel wat er aan de hand was :) Voor mijn schoonouders was het 't eerste kleinkind, dus dat was wel heel speciaal.
We hopen op 16 april t weer te mogen vertellen. Die middag heb ik de eerste termijnecho en die dag wordt schoonvader 50 jaar :)
Heb al een shirtje besteld voor Jaimy met 'Hoera, ik word Grote Broer'. Vond t ook niet zo origineel meer, maar voor mijn schoonouders is dit wel origineel haha. Zij kennen deze methode natuurlijk niet. Mijn eigen ouders ga ik denk ik gewoon even bellen met het goede nieuws, is hun 9e kleinkind haha.

Leuke ideeën allemaal!
Wij hadden voor onze naaste familie chocolade beschuitjes met roze en blauwe muisjes, leuk én lekker! Ze snapten het meteen haha! Hoe we 't aan de vrienden vertellen weten we eigenlijk nog niet, maar ik zie hier genoeg ideetjes voorbij komen!

Terug
Bovenaan