hoe ga je om met je hormonen??

zo weer echt een kutdag sorry dat ik het zeg... overal pijn en je weet dat het de komende 2 maanden nog blijft... heb het helemaal gehad.. vriend lief komt thuis van het werk en we hebben woorden over de kleinste en stomste dingen.... kan er niks aan doen maar ben gewoon heel chaggie... zou met een vriendin gaan zwemmen maar door omstandigheden belde ze af.. dus baalde ik van.. allemaal kleine dingetjes bij elkaar die me gewoon de strot uitkomen.. en moet mijn vriend het allemaal aan horen .. .is voor hem niet altijd even leuk... vanavond verjaardag van mijn opa wrod 85 ben helemaal niet in de stemming maar we gaan er zo ff heen.. fijn want je voelt de spanning tussen mij en mijn vriend nu... hou super veel van hem en snap dat het voor hem ook zwaar is maar heb het echt ff gehad met mijn hormonen en alle kwaaltjes.. en het aanhoren nog maar 8 weekjes.. nou sorry voor mijn geklaag en je zult misschien maar een onsamenhangend verhaal vinden maar vaak doet het ff goed wat op papier zetten

hey meid!

klaag maar hoor! Dat moet soms gewoon even ;) ik heb het dat ik echt om alles kan janken, iemand hoeft maar iets te zeggen en... de tranen stromen eruit :( Wat je eraan kunt doen? geen idee! als iemand een tip heeft ;) ik hoop dat je je snel wat lekkerder in je vel gaat zitten want dit is niet fijn...

Liefs!

lucht je hart daar is het forum voor. misschien meot je vent effe het boek van kluun lezen staan handige tips in. en het is logisch dat je het zat en beu bent ik ken dat gevoel. ik probeer het te onderdrukken en mezelf te verplichten te genieten nu van mijn dikke buik en van het leventje in mij en als ik merk dat ik saggie wordt ga ik baby spullen kopen of opruimen of wassen en daar wordt ik vrolijk van anders worden die laatste 8 weken echt een hel hahaaha .

oh... dit is wel heel herkenbaar hoor, de mijne heeft het ook zo zwaar. Gister mijn moeder jarig en ik ook al helemaal in de heg en over de flos, wat blijkt.... was het enorm gezellig en viel alles mee :)
Dus ben benieuwd hoe jouw verjaardag was.

hoi meiden.. mijn vent heeft kluun gelezen en is ook heel begripvol enzo maar heeft zelf ook rotdag gehad en gistern een ongeluk gehad dus zit zelf ook ff niet lekker in zijn vel.. en kunnen elkaar nu ff niet eruit trekken maar komt wel goed..
verjaardag was niet heel druk veel waren vanmiddag geweest maar met de mensen die er waren gezellig zitten buurten blij dat ik nu thuis ben en kan gaan liggen mijn benen voelen heel pijnlijk aan...

Terug
Bovenaan