zo weer echt een kutdag sorry dat ik het zeg... overal pijn en je weet dat het de komende 2 maanden nog blijft... heb het helemaal gehad.. vriend lief komt thuis van het werk en we hebben woorden over de kleinste en stomste dingen.... kan er niks aan doen maar ben gewoon heel chaggie... zou met een vriendin gaan zwemmen maar door omstandigheden belde ze af.. dus baalde ik van.. allemaal kleine dingetjes bij elkaar die me gewoon de strot uitkomen.. en moet mijn vriend het allemaal aan horen .. .is voor hem niet altijd even leuk... vanavond verjaardag van mijn opa wrod 85 ben helemaal niet in de stemming maar we gaan er zo ff heen.. fijn want je voelt de spanning tussen mij en mijn vriend nu... hou super veel van hem en snap dat het voor hem ook zwaar is maar heb het echt ff gehad met mijn hormonen en alle kwaaltjes.. en het aanhoren nog maar 8 weekjes.. nou sorry voor mijn geklaag en je zult misschien maar een onsamenhangend verhaal vinden maar vaak doet het ff goed wat op papier zetten