Hoe gaan de bortsvoedingsmama's het doen als ze gaan werken???

hoi allemaal,

Ja hoef voorlopig nog niet te werken pas per 1 oktober, dan is Jessica 7 mndjes!!!
Maar zou graag vanaf de 6de maand willen gaan afbouwen hoe doe je zoiets, en waar moet ik rekening mee houden!!!
Alle tips zijn welkom!!!!
Alvast bedankt!!!

Liefs Sandy

Ik ben weer aan het werk sinds 3 weken en ben aan het kolven geslagen. Ga voorlopig nog lang niet afbouwen (hoop ik).

Maar wat ik erover lees, is dat je moet beginnen met 1 voeding overdag te laten vallen. Dat dan gedurende 1 week ofzo   en dan  een  volgende voeding laten vallen enz. Op die manier kan je  dan misschien nog wel een poos de 1e en de laatste voeding blijven geven, mocht je dat willen.

hai sandy

op het voeding forum is er een heel gesprek geweest tussen mij, jannetje en mama van marielle. het heet vraag aan yvonnez over afbouwen en yvonne heeft er ook links bijgezet. misschiewn kan je die lezen, scheelt dubbel typen (nu met een hand ivm loek op schoot...)

Hoi hoi,

inderdaad ken ik de vuistregel, één voeding per week laten vallen, niet meer in verband met kans op borstontsteking!!!

Kijk verder eens op www.borstvoedingsforum.nl of www.borstvoedingnatuurlijk.nl voor tips of folders.

Ik geef ook volledig BV (Mijntje is 4 maanden) en kolf als ik werk. Ik overweeg om rond de 6 maanden af te bouwen tot op 2 voedingen, één 's avonds en één 's morgens. Ik vind het nog veel te fijn om te voeden en ze groeit er uitstekend op.

Pietje

Terug
Bovenaan