Hoe gaan jullie dit doen?

A

Anoniem

Guest
Het lijkt nog ver weg maar voor je het weet ben je je huis aan het versieren voor Kerst. Nou zat ik daar vandaag zomaar aan te denken en ik vroeg me af hoe ik het allemaal neer ga zetten. De kerstboom enzo. Mijn dochter is nu 18 maanden en die zit helemaal in de ontdekfase. Dus zit eigenlijk zonder "stout te zijn" overal aan te voelen enzo. Ben van plan om toch alles gewoon neer te zetten. En dan maar zien hoe het gaat. Ik ben wel van plan om de kerststal van Fischer Price te kopen. Die vind ik zo leuk! Dan kan ze daar lekker mee spelen en is dat echt van haar. Ze zal het wel mooi vinden hoor al die ballen in de kerstboom...

Groetjes Babybelle

Hoi Babybelle,

Kei grappig dat je dit topic hebt geopend. Ik heb er vandaag ook al aan zitten denken maar durfde hier nog niets te vragen omdat ik volgens mij altijd al erg vroeg enthousiast ben . Ik heb vandaag de fout gemaakt om met Marissa de kerst blokker in te lopen. Die muziek en lichtjes leken me leuk voor haar. Nou mama vond het ook leuk want ik had alweer van alles gekocht, terwijl sinterklaas nog moet komen. Wij zetten de boom op een plastic krat. Vorig jaar heeft Marissa voor Sinterklaas de Little People kerststal en kersttrein al gekregen. Die komen nu dus zeker bij de boom te staan. Daar mag ze gewoon mee spelen. Verder hebben wij onbreekbare ballen gekocht. In de boom zie je het verschil niet en het is wel zo veilig. De kado's kan ik niet ver van tevoren neerleggen ben ik bang want die zullen dan wel uitgepakt zijn tegen de tijd dat het zover is. En voor de mensen die de box niet meer gebruiken maar hem wel hebben staan. Krat in de box, leuk kleedje eroverheen, boom op het krat en je kind kan er niet bij  terwijl je wel de gezelligheid van een boom hebt.

groetjes Linda

hey ff een vraagje; de kerststal van Fischer Price klinkt leuk!!!
Kan een van jullie misschien een plaatje plaatsen?
Als ik m leuk vind wil ik m ook kopen! Hoe duur was ie?

xxxjes

Hoi Jada,

Dit is hem, hij is ongeveer 30 euro. Ik heb hem bij de Blokker gekocht vorig jaar maar de Intertoys heeft hem ook

groetjes Linda

Bedankt Linda! Hij ziet er zeker leuk uit, ik ga wel even kijken van het weekend waar ze hem hebben want het lijkt me heel leuk staan!

xxxjes

Haha, ik heb me dus ook al lopen afvragen hoe ik dit moest gaan aanpakken. Ik hang onderin de boom onbreekbare kerstversieringen, en bovenin de glazen ballen. Verder maar heel veel opletten en waarschuwen!!

Terug
Bovenaan