Hoe gaan jullie het iedereen vertellen?

Hallo,

ben even benieuwd hoe jullie iedereen gaan vertellen over de zwangerschap.
Wij heb het een paar mensen, die heel dicht bij ons staan verteld. Met de rest wachten we nog even.
Wij hadden een foto van ons zoontje die uit het raam kijkt met daaronder: Wanneer komt de ooievaar?
We hebben nu ook een shirtje gekocht met grote broer erop. Met dat shirtje gaan we het de andere vertellen.

Groetjes, Bloempje26

Wat leuk!!

Hier zijn ook al een aantal mensen die het weten, omdat zij ook van onze iui afwisten vroegen ze naar de uitslag...

De mensen die het dichtste bij ons staan weten het dus al. Misschien dat ik een shirtje laat drukken voor mijn zoontje??

Heeft iemand nog een originele tekst?? Haha ik kom ws niet veel verder dan Hoera ik word grote broer oid ;-)

Hey,
Ik weet het nog niet, ben druk aan het denken en op internet aan het kijken... Zo'n shirt wordt voor ons niks...Onze jongens zijn 15 en 8..dus om die nog zo'n shirt aan te doen, dat willen ze vast ook niet..ha ha
'K ben eigenlijk op zoek naar kleine pakjes roze en blauwe muisjes..Wie weet waar ik die kan halen?? En dan misschien met een tekst/ gedichtje erbij????

een aantal mensen heb ik het gewoon recht toe recht aan verteld; voor mijn vader heb ik een wit t shirt gekocht en daar met watervaste stift de txt op geschreven;

(even info voor af; dit is mijn 4e en mn zusje heeft een zoontje) maar daar dus de txt op geschreven;

5 klein kinderen op rij,
Opa, wij zijn heel erg blij,
want wij krijgen er een broertje of zusje bij!

en op de achterkant;
Dikke kus van Roy, Mandy, Jay & ???

wij hebben voor de opa en oma's een leesboek gekocht. En dat ging over een opa en oma beer die aan het vertellen zijn. Erg leuk. Mijn schoonouders hadden het direct door en mijn ouders die zeiden ooo leuk hebben we morgen wat voor te lezen (aan hun kleinzoon) zegt snappen jullie het niet? Mijn vader begon te lachen en toen we zeiden jullie worden weer opa en oma toen viel het kwartje (euromuntstuk)
Verder hebben we het aan onze getuige en ceremoniemeester verteld. Erg leuk al die verbaasde gezichten!
Want en trouwen en zwanger.

Veel plezier met vertellen.

Wij hebben het mijn schoonouders gewoon vertelt bij de koffie ;-)
Voor mijn ouders heb ik het boek van Carry Slee gekocht. ( Mam je wordt oma)
Mijn ouders worden voor het eerst opa en oma.

Terug
Bovenaan