Hoe gaan jullie hier mee om??

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!!

Wij zijn al een poosje bezig voor ons eerste wondertje!! Het gaat allemaal niet
vanzelf ik slik ook chlomid om een eisprong te krijgen. Gelukkig met deze medicijnen gaat dat goed. Nu heeft mijn zus vorige week verteld dat ze zwanger is, we wisten het wel van elkaar.Anders komt het helemaal koud op je dak.  Wat het extra moeilijk maakt is dat ik in jan. een mk heb gehad!!! En haar kindje nu in dezelfde maand word geboren. Ik ben echt  heel erg blij voor mijn zus!!! Ik zou haar  al het goede op deze  wereld toewensen!! Maar toch is het wel even slikken!    Wie heeft hier ook ervaring mee...

Liefs mij

Ik heb ook een mk gehad en verder nog geen kinderen en hoorde vorige week dat mijn zus 6 weken zwanger is van haar tweede.
Ja dat doet toch wel pijn, ik gun het haar echt van harte, maar zou het niet erg vinden als wijzelf nu aan de beurd waren.

Ik denk dat dat een natuurlijke reactie is.

liefs

Hoi,

Een aantal jaar geleden moesten wij om medische redenen stoppen met proberen zwanger te raken. Vlak daarna vertelde mijn zusje dat ze zwanger was van haar 2e kindje. Het gevoel wat ik toen voelde .......... aan de ene kant was ik heel blij voor haar, maar aan de andere kant was ik intens verdrietig dat wij het niet eens mochten proberen van de artsen. Ik heb dat gelukkig ook met haar kunnen bespreken en zij begreep heel goed mijn gevoelens. Wij hebben gelukkig een hele goede band met elkaar.

Toen haar dochter werd geboren, hadden wij inmiddels weer toestemming om proberen zwanger te raken. Mijn nichtje was 6 weken oud toen ik zelf een positieve test in hadden had.

Als jullie een goede band met elkaar hebben, bespreek dan je gevoelend met haar (en ook met je partner). Zij zal je ongetwijfeld begrijpen. En dat maakt de situatie straks alleen maar "makkelijker". Verdriet en blijdschap kunnen dan naast elkaar aanwezig zijn. Je heoft je namelijk niet groter voor te doen, want een mk meemaken is ontzettend verdrietig. En ik denk dat je zus daar alle begrip voor zal hebben.

Groeten, mam van Laura

hoi meiden .
wij waren een jaar bezig en mijn schoonzus kwam toen dood leuk vertellen dat ze metheen na het stoppen met de pil aan geteld was .
je raad al waar op dat moment mijn moet naar toe zakte,op dat moment niet wettende of ik ooit wel een kindje kon krijgen ik voelde me echt kut was op dat moment echt niet blij met dat bericht maar na een paar dagen ging het wel weer en vond ik het wel leuk.

groetjes iris

Hoi allemaal!

Alvast heel erg bedankt voor jullie berichtjes!! Ik heb een hele goede band met mijn zus en heb het al met haar besproken, we zijn altijd heel open, maar nu was het even moeilijk. Ja het is zeker een natuurlijke reactie. Maar het voeld heel raar!! Ik ben echt gek op mijn nichtje (haar dochtertje ) van 2!!   Ik denk dat ik ook gewoon ga genieten van haar zwangerschap, maar dan zonder de kwaaltjes!!!

Liefs mij

dat moet je zeker doen(genieten van die kleintjes)  dat heeft mij er ook door heen geholpen toen eenmaal haar dochter geboren was heb ik er echt van genoten en ben toen snel daarna zelf aangteld.

groetjes iris

hoi        

ik heb dan wel geen mk gehad maar ik ben sinds maart vorig jaar gestopt met de pil en nog steeds niet zwanger. mijn schoonzusje is nu 36 weken zwanger. ik vind het af en toe best moeilijk maar we praten er samen wel veel over.ik ben natuurlijk super blij voor haar en mijn man word peetoom. dus het is toch wel super leuk. maar dat neemt niet weg dat ik het er af en toe best moeilijk mee heb.er over praten met elkaar helpt een stuk. veel sterkte en mee groetjes nancy w

Terug
Bovenaan