Hoe gaan jullie met de teleurstelling om??

Hallo meiden,

Zoals de titel al zegd, hoe gaan jullie elke maand met de teleurstelling op als je weer ongesteld wordt?
Ik zit nu een jaar in de mm, alles is bei ons goed, maar nog niet zwanger.
Heb 4 maanden clomid gebruikt, maar mijn baarmoederslijmvlies werd hier erg dun, en ik had telkens meerdere eitjes.Dus met de clomid gestopt, en spuit nu sinds 2 maanden menopur, en ter afsluiting pregnyl.We krijgen dus geen iui maar we vrijen gewoon(klinkt een beetje stom, sorry)
Nou moet ik as donderdag ongie worden, en ik voel het nu alweer, buikpijn, hoofdpijn enzo.Had er voor het eerst sinds we bezig zijn een goed gevoel over, misselijk, zere borsten, en nog meer kwaaltjes!Mijn lijf heeft me dus goed voor de gek gehouden, ik weet, geen bloed geeft moed, maar je moet ook realistisch blijven, ik voel die buikpijn en weet 99% zeker dat het weer niet gelukt is, hoe gaan jullie hiemee om??
Heb vandaag echt een jankdag!Terwijl ik eigenlijk best positief ben.
De fertiliteitsarts heeft gezegd als we aan het eind van het jaar nog niet zwanger zijn, dat we dan over gaan op inseminatie, ik denk dat ze het dan over iui heeft.Voor mezelf zou ik hier na deze maand al wel mee willen beginnen, het spuyiten van de hormonen doe ik al!
Gaan er nog verdere onderzoeken aan iui vooraf???

Hoop dat iemand reageerd, ben nu gewoon ff verdrietig!!!!

Liefs Anies

hey anies,

wij mogen in december ook terugkomen in het ziekenhuis als het niet vanzelf lukt!
ook wij starten dan in januari met inseminatie!
ik heb begin augustus nog een kijkoperatie gehad,maar alles ziet er goed uit!
alle onderzoeken zijn ook goed!
ja en hoe gaan we hiermee om! pfff moeilijk! elke maand een grote domper!
ik wordt er ook erg verdrietig van! vooral als je om je heen alsmaar dikke buiken ziet en vrienden waar het zo bij luk! ja het is frustrerend!!
ik vind het wel een fijn idee dat ik weet dat ze nu eens wat gaan doen!

groetjes mier (23e ronde) bezig vanaf feb.2007

Hey Mier,

Bedankt voor je berichtje!!!
Het is idd fijn om te weten waar je aan toe bent!
Ik hoop dat wij ook voor iui mogen gaan, ben het wel een beetje zat nu allemaal.
Spuit of slik jij nu ook hormonen???
Ik krijg eerst ws deze maand een hsg, zou steeds al, maar er kwam steeds iets tussen, nu laat ik me niet meer afschepen!
Ik denk dat ik morgen ongesteld wordt, en dan bel ik meteen het zh voor een afspraak voor een hsg, hopen dat dat dus deze maand nog kan.Heb jij hier ervaring mee???
Schijnt erg pijnlijk te zijn, nou ja, we zien het wel!

Vindt het fijn om te kletsen met iemand die ook al lang bezig is!!!

groetjes Anies

ps, weet jij al wat je voor je iui moet doen??Hormonen enzo???

hoi anies,

ik heb gehoord als je een regelmatige cyclus heb dat ze dan meestal de 1e x zonder hormonen proberen! ik gebruik geen hormonen.
een hsg schijnt idd een beetje pijnlijk te zijn omdat ze contrastvloeistof in je spuiten,ik heb een kijkoperatie gehad,dus was helemaal weggemaakt,toen ik wakker werd had ik wel wat buikpijn van de contrastvloeistof!
volgende week moet ik ongesteld worden! ik hoop het niet maar ja... dat hopen we allemaal! ik hoop dat je het niet wordt morgen!

xxx mier

Hey Mier,

Helaas ben ik vandaag ongesteld geworden!!!!Heb het zh al gebeld, en krijg begin volgende week een HSG, moet ik morgen over terugbellen.
Ook kan ik weer beginnen met spuiten!!!!
Ben benieuwd hoe het allemaal gaat, het schijnt dat je na je HSG vruchtbaarder bent???

Ik hoop voor je dat je volgende week niet ongesteld wordt!!!!!!

liefs anies

Terug
Bovenaan