Hoe gaan jullie om met de tegenslagen?

<p>Mijn grootste droom was altijd mama worden. En toen was het eindelijk zover we gaan het proberen na 10 jaar gestopt met de pil en nu al weer bezig met poging 5. Nooit bij stil gestaan dat niet meteen zou lukken . Nu mn grootste angst ze nooit te kunnen krijgen . Sinds stoppen met pil merk ik dat mijn hormonen goed opdreef zijn. Elke maand lijkt voorbij te kruipen . En elke tegenslag moet ik enorm huilen. En Google me suf .Ben pas bezig met poging 5 en nu al zo extreme angst . Hoe gaan jullie om met de tegenslagen? Zoveel respect voor mensen die al langer dan jaar bezig zijn! <br />liefs soofffff</p>

Ik ben na 15 jaar pil na poging 5 zwanger geworden, ook nooit gedacht dat het niet in 1x ging lukken. Ik ben inmiddels 34 en werd dus ook angstig dat het niet ging lukken. Ovulatie testen hebben mij erg geholpen. Maar om eerlijk te zijn, toen ik er wat minder focus op had was het ineens raak. 14 februari had ik m’n eerste positieve test. Ik ben me ervan bewust dat er stellen zijn die jaren aan het proberen zijn, dus bij ons was het eigenlijk super snel. Maar inderdaad wat je zegt, het is elke keer een hele grote teleurstelling, en ik heb echt diep diep respect voor mensen die moeilijk zwanger worden. Ik wens je veel succes en vooral rust. Probeer je meest vruchtbare dagen te berekenen en te testen, maar laat het verder wat meer los. Misschien helpt dat bij jou ook. Ik ga weer even de wc volkotsen... ?

Aah gefeliciteeeerd!
ja eigenlijk voor mij nog veelste vroeg om te stressen! Maar grrr valt dat tegen!
maar we gaan gewoon door! Van me afschrijven voelt al goed! En tips om met teleurstelling om te gaan , is voor iedereen fijn:)
liefs 

Terug
Bovenaan