Hoe gaan jullie om met de tegenslagen?

A

Anoniem

Guest
<p><span style="caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px; -webkit-text-size-adjust: 100%; background-color: #f7f8fa;">Mijn grootste droom was altijd mama worden. En toen was het eindelijk zover we gaan het proberen na 10 jaar gestopt met de pil en nu al weer bezig met poging 5. Nooit bij stil gestaan dat niet meteen zou lukken . Nu mn grootste angst ze nooit te kunnen krijgen . Sinds stoppen met pil merk ik dat mijn hormonen goed opdreef zijn. Elke maand lijkt voorbij te kruipen . En elke tegenslag moet ik enorm huilen. En Google me suf .Ben pas bezig met poging 5 en nu al zo extreme angst . Hoe gaan jullie om met de tegenslagen? Zoveel respect voor mensen die al langer dan jaar bezig zijn! </span><br style="box-sizing: inherit; outline: 0px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px; -webkit-text-size-adjust: 100%;" /><span style="caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px; -webkit-text-size-adjust: 100%; background-color: #f7f8fa;">liefs soofffff</span></p>

Je hebt lang de pil geslikt en zit pas in ronde 5. Heb je wel een regelmatige cyclus en ben je verder gezond? En wat is je leeftijd als ik vragen mag?

Ja ik maak me ook veelste vroeg druk. Daarom heb ik ook veel respect voor mensen die al veel langer bezig zijn! Maaar ik merk dat ik zo emo ben steeds de periode rond oveluatie tot en met menstruatie . 
cyclus 
37-31-29-27-28
Leeftijd
26.

dacht open een topic. Zodat iedereen hun manier van omgaan met een teleurstelling met elkaar kan delen! Van je afschrijven lucht soms al even op:)
liefs sooffffff

Ja ik maak me ook veelste vroeg druk. Daarom heb ik ook veel respect voor mensen die al veel langer bezig zijn! Maaar ik merk dat ik zo emo ben steeds de periode rond oveluatie tot en met menstruatie . 
cyclus 
37-31-29-27-28
Leeftijd
26.

dacht open een topic. Zodat iedereen hun manier van omgaan met een teleurstelling met elkaar kan delen! Van je afschrijven lucht soms al even op:)
liefs sooffffff

Je cyclus is de laatste keren regelmatig en je bent nog jong dus geef het nog een half jaartje te tijd maar ik snap heus wel dat elke maand er 1 te lang is

Super nette cyclus hoor. En wat mama Janssen zegt wacht het nog 6mdn af. Ontspan en heb vooral veel plezier met heul veul seks hebben ? 
En dan van je afschrijven herken ik hoor. Heb ik ook!
Liefs

Terug
Bovenaan