Hoe gaan we het vertellen?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger en we zijn aan het bedenken hoe we het grote nieuws aan familie en vrienden gaan vertellen.

Bij onze eerste zwangerschap hebben we bij de ene ouders een boekje gegeven wat over opa en oma gaat, bij de andere hebben we het met de surprise tijdens Sinterklaas duidelijk gemaakt, en we zijn bij de vrienden langs gegaan met de foto van de echo.

Hebben jullie nog leuke tips?

Alvast bedankt!

Liefs,
Judith

Hoi,

Ik heb het verteld met een gedichtje, ze vonden het erg leuk.
Als je klein kindje in familie hebt misschien met een t shirt.
foto van je test en dan aantal foto's laten zien met die ertussen?

Maar is het niet beter met dit topic naar zwanger zijn te gaan, ik denk dat het voor aantal meiden waarbij het niet lukt niet erg fijn is om deze topics hier te lezen.

groetjes

Je kan ook een shirtje bestellen bij simplycolors. Daarop zet je de tekst grote zus (of broer) en die laat je je kindje aantrekken naar de familie.
Of deel beschuit met muisjes uit met blauwe en roze muisjes erop. Zo heeft de familie de tip gauw door.
Een leuk fotolijstje met in het ene vakje je kind en de andere een vraagteken is ook leuk.
Succes het vertellen is één van de leukste dingen.

Hey judith,

als eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, echt fijn voor jullie!
Wil je echt niet voor het hoofd stoten hoor en gun het je echt van harte, maar
misschien is het beter om een zo'n topic/discussie te openen op het zwanger-zijn forum...
Ik zit nu zelf in ronde 7 en hoe blij ik ook voor anderen bent, het steekt soms toch wel en helemaal om dan dit soort verhalen te lezen.

Kan me voorstellen dat als je in een topic kletst hier, dat je het dan lekker blijft doen, zwanger of niet...maar omdat je een nieuw topic opent, met dit onderwerp...Ik vind eerlijk gezegd dat het hier niet thuis hoort!

No hard feelings hoor, maar wilde het toch even kwijt!

Geniet van je zwangerschap en hoop dat je een leuke manier vindt om het wereldkundig te maken!

Liefs Joepie

Bloemetje, lees net jou reactie eens goed en je had het er ook al neer gezet!
Lief van je!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan