hoe gaat die met de laatste loodjes!!!

Hoi allemaal,

Hoe gaat het met jullie allemaal??? Hopelijk goed!!!
De laatste loodjes zijn hier ook echt begonnen, het wordt nu wel erg zwaar moet ik zeggen heb al vanaf 2 januari wat voorweeën geloof ik die erg pijnlijk zijn vooral snachts is het aanwezig!!! Dus slapen is nu werkelijk niet fijn!!!!
En het lopen is echt net of je een eendje bent haha!!! Ja lach er maar om maar het is echt zo hoor!!!
En hoe is het met de moeders met meerdere kindjes??? Moet zeggen met een peutertje van 21 mndjes valt het niet altijd mee, heb wel geluk dat ze smiddags nog wel zo'n 3 uurtjes slaapt!!!

Nou het lijkt wel een klaagbrief ach ja we mogen zeueren toch!!!

Allemaal succes met de laatste loodjes en hoop dat alles goed blijft gaan bij iedereen!!!

Liefs Sandy 38wk

Hier gaat het nog lekker zn gangetje. We doen alles rustig aan en dan valt het wel mee. Inmiddels over de 37 weken heen, dus zou het kunnen komen. Maar wat mij betreft zou het nog wel even mogen blijven zitten.
Slapen doe ik al weken slecht, maar kan dat gelukkig overdag nog wel een beetje inhalen.
Die kleine van mij slaapt niet iedere dag meer, maar ik leg hem nog wel in zn bedje. Het is best een druk mannetje en ook al slaapt hij niet, hij komt wel even tot rust en ik ook!!!

We weten nog niet wat het gaat worden en ik merk wel dat  we daar steeds nieuwsgieriger naar worden.

Succes allemaal!!
Gr Antoi

Pf nou ik wil ook wel even klagen hoor !
Ben nu 39+4 weken zwanger en kan niet wachten tot de baby er uit komt! Het lijkt wel of ik me met de dag beroerder ga voelen... steeds minder energie, steeds slechter slapen, steeds meer pijntjes overal en nergens, en nu ben ik sinds gister ook nog eens hartstikke misselijk en echt helemaal geslóópt. Ben eigenlijk bang dat er een griepje aan het opkomen is.. of het is het begin van de bevalling, dat zou natuurlijk wel fijn zijn

Ach ja, natuurlijk is het nog steeds een enorm wonder zo'n zwangerschap waar ik heel erg dankbaar voor ben, maar eerlijk is eerlijk, ik ben het nu echt wel zat!

Nou meiden, nog eventjes volhouden maar. Succes!

Groetjes, 10e

Aaaaaaaaargh praat me er niet van!! Ik ben herstellende van een hele nare bijholte-ontsteking die afschuwelijk veel zeer doet als je er geen lekker ibuprofennetje tegen mag nemen... Verder slaap ik niet  tot   slecht en ben ik erg moe. Mijn lieve peutertje van 1,5 trekt het laatste beetje energie uit mijn lijf.  Ik hoop dat ik nog even de kans krijg om bij te slapen want ik voel me brak! Mijn bloeddruk bleek bij controle te hoog gisteren en daarom moet ik morgen weer terugkomen. Er werd gesproken over inleiden dus wie weet...

lfs ing
ps heeft iemand wel eens gehoord dat een stijgende bloeddruk een voorteken is voor een bevalling?

Terug
Bovenaan