Hoe gaat het allemaal?

Hallo allemaal!

Dacht maak ff een topic aan en ben heel erg benieuwd hoe het gaat met iedereen?
Of er al eventueel kleintjes zijn geboren?

Met mij gaat het redelijk ik heb wel heel erg last van voorweeen.
Nog 5 weekjes en dan is het zover!
Ben heel erg benieuwd naar onze kleine meid.
Ze heeft nog wel een groeiachterstand en loop elke week in het ziekenhuis voor een groeiecho en de gyn die wil mij graag zien.
Maar van de week waren ze heel erg tevreden ze was 230 gram gegroeid in 1 week.
Anders had ik in het ziekenhuis moeten liggen.
Ze ligt wel al aardig laag dus ze denken dat ze wel eerder komt.
Ze ligt verder al goed de echoscopiste zei dat, dat niet meer veranderd.

Ik wou graag thuisbevallen maar dat mag ik nu niet meer.
Ik moet nu in het ziekenhuis bevallen omdat ze heel erg klein is. En ze blijft heel erg klein.
Van de week was ze geschat op 1935 gram.

Dus ziekenhuis tas ligt al klaar babykleertjes en tas ligt al helemaal klaar.
De babykamer is ook helemaal klaar alles is uitgewassen en netjes opgevouwen.
Ik heb van de week 6 pakken van 56 pampers opgehaald hahaha.
Heb echt nu alles.
Geeft mij een goed gevoel dan mag de kleine meid ook onverwachts komen.
Ik vind het wel ontzettend spannend en kan niet meer wachten.
De dagen duren best wel lang en ben echt aan het aftellen nu!!!!

Nou volgens mij was dit het wel.
En ben heel erg nieuwschierig naar jullie verhalen!!!

Liefs

ik zal ook maar alvast eventjes reageren
bij mij is het nu nog ongeveer 4 weken en twee dagen tot de uitgerekende datum. ik heb alles ook al klaar ik moet alleen de vluchttas voor mij nog klaar zetten en luiers halen en oja de klossen voor onder het bed. verder gaat alles goed tot nu toe ons kindje is ook wat kleiner dan dat ze zou moeten zijn met de laatste groei echo was ze 5 dagen kleiner dan dat ze zou moeten zijn maar het kon geen kwaad volgens de verloskundige ze beweegt goed dus denk dat alles wel goed zit ik wil me daar ook niet te druk over maken ik heb nu zwangerschapsverlof en wil daar zoveel mogelijk van genieten. mijn bloeddruk is nog altijd goed 120 / 75 en ik ben nu bijna 16 kilo aangekomen iets wat we allemaal nooit verwacht hadden omdat het me normaal al heel veel moeite kost om 1 kilo bij te komen door darmproblemen maar dat gaat gelukkig allemaal vanzelf. verder heb ik sinds vorige week zondag olifantenpootjes door vocht wat ik vasthou maar ook dat hoort er blijkbaar bij zolang de bloeddruk goed blijft is dat niet erg zij de verloskundige. ik vind het ook heel spannend allemaal ook ons meisje ligt goed en is volgens mij ingedaald sinds een paar dagen want ik heb ineens weer plaats onder mijn maag waar ze eerst behoorlijk tegenaan trapte. maar mag ik wat vragen hoe komt het dat jullie kindje dan zo klein is heeft dat een medische oorzaak of weten ze dat niet. en kan het dan kwaad als ze geboren wordt dat ze kleiner is als normaal. ik hoop dat alles goedkomt bij jullie met jullie wondertje want dat is het toch. echt spannend is het allemaal het gaat er nu echt op aan het kan ieder moment gewoon gebeuren ik wacht ook in spanning af totdat we ons wondertje mogen aanschouwen en vasthouden en knuffelen en dat ik mama wordt voor de eerste keer ook dat vind ik heel spannend zou ik alles wel goed doen wordt ik een goeie mama. verder ben ik ook heel benieuwd naar de andere mama's in spe
en nogmaals voor jullie heel veel succes de komende tijd
liefs nicole

Hier gaat ook alles goed. Ben morgen 38 wkn en omdat onze kleine in stuit ligt en niet meer wil/kan draaien staat er voor over een week een keizersnede gepland, spannend dus. Maandag moet ik naar het ziekenhuis om alles door te spreken ivm de ruggeprik en zo. Het gaat hier nu dus echt opschieten. Iedereen heel veel suc6 met de allerlaatste lootjes!

Terug
Bovenaan