hoe gaat het ermee?

hallo dames
was even benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat?
ik kijk af en toe nog wel maar ben nu zo druk met 2 kids.
verder gaat het hier allemaal goed moest alleen even balans vinden de oudste naar school brengen baby mee enz, maar gaat nu allemaal goed, hij is morgen alweer 2 weken de tijd vliegt.
nou ga stoppen moet de kleine in badje doen.
groetjes mascha.

Hoihoi!

Kan me voorstellen dat je je ritme ook weer moet vinden als er inenen een kleintje bij komt terwijl je er al een rond hebt lopen ook.
Ik ben nog steeds in volle afwachting van..........vanmorgen behoorlijk van onrust in mijn buik maar na mijn douche is het weer over............van mij mag onze uk komen want zit er nu wel doorheen, slaap al maanden maar 2 uur per nacht.
Ga vanmiddag naar de Vk en dan gaan we een datum prikken voor een nachtje slapen in het ziekenhuis...........

Succes met je kleintjes en geniet ervan!!

Liefs Rimke
37+5 weken

Hi,

Hier alles nog steeeds rustig.... Afgezien van wat lichte menstruatie kramepen (al ruim 2 weken) en een beurs schaambot, nog geen signaal van een naderende bevalling.....
Maandag ben ik 40 weken, dus achja, ik probeer geduldig te zijn.

xxx Mara

(ps. ben maar weer een wasje aan het draaien met baby spullen hihi)

He hallo

Ik kan me voorstellen dat je de handen vol het met twee van die kids. Je moet weer helemaal aan een nieuw ritme gaan wennen. Hier gaat hetzelfde gebeuren.

Maar voor de rest gaat het hier niet echt lekker. Had van dinsdag op woensdag weeën die mooi regelmatig om de 7 a 8 minuten kwamen. Ik dacht laat mijn man nog effe lekker liggen, ik kan toch niet slapen dan heeft hij in ieder geval nog wat slaap gehad.
Na een uur of 3 gepuft te hebben en het gevoel te   hebben gehad dat de weeën nu eindelijk beter gingen worden en ik ze echt moest gaan wegpuffen, werd ik vreselijk misselijk. Ik moest ontzettend overgeven en nadat dat   gebeurd was voelde ik de weeën dus heel geleidelijk wegzakken.
Ze kwamen al nog maar om het kwartier en daarna nog langer uit elkaar.

Ik zit nu dus nog steeds met hetzelfde. Een dikke buik, dikke poten en vreselijke voorweeën. Ik kan er niet van slapen, ze worden niet minder van een warm bad/douche/kruik en ook niet als ik van houding verander, iets ga doen. Ze worden juist erger. Ik weet niet meer wat ik moet doen.....

Voor de rest iedereen succes met bevallen en heb je dat hoofdstuk al gehad gefeliciteerd met de kleine....

Groetjes Yeppie

Terug
Bovenaan