Hoe gaat het ermee.

Hoi dames.
Hoe gaat het ermee.
Lekker aan t genieten van de kleine.
Ze groeien als kool he....
En hebbe jullie allen nog een vast schematje
van voeding,of is t allemaal een beetje veranderd.
In t begin was t hier nog om de drie uurtjes maar op een gegeven moment is t een beetje veranderd,
soms wel zitte dr vier uurtjes tussen.of ook wel eens wat vroeger :-( s'nachts bv.
Nog een klein weekje dan pas naar t CB toe.
Het zal me benieuwen hoe zwaar de kleine is,
want sinds de kraamzorg weg is is de kleine ni meer gewogen,maar denk dat ze best wel wat aangekomen is.
Toch wel raar dat een baby bij de geboorte een best gewicht heeft en een dag of wat later best wat minder is geworden...
De kleine heeft nu ook een beetje last van rooie billekes,maar daar hebbe we en goed crempie voor
"sudocrem" dat smeren we dr een beetje om.
Na meiden geniet dr maar nog lekker van...
Liefs

hey

hier alles prima.
ons meissie is morgen 3 weken,
ritme is het nog niet helemaal maar ze doet et prima.
komt 1 keer per nacht en slaapt na de flessen zo verder,
ze heeft de ene dag een slaapdag en de andere is ze erg jengelig en wil ze veel aandacht.
best lastig met nog 3 kids die ook aandacht willen..
maar we redden het prima zo!
vandaag de slingers uit de kamer gehaald en de meiden baalden er enorm van!
nu was het feest voorbij zeiden ze, waarop ik ze vertelde dat hun zusje echt wel bleef! dat snapten ze wel maar het is zooo gezellig zeiden ze.

al met al genieten we enorm maar is het soms ook aanpoten!!

liefs

He, Julian is inmiddels 5 weken en 1 dag, zojuist op de weegschaal geweest (ik heb er 1 thuis) 4300 gram. Eten gaat goed, haast 4 uur tussen, snacht komt hij om 00.00 uur en dan rond 04.30 of 05.00 uur. Ik heb alles van Weleda gekocht, schijnt dat ze in het begin allemaal beetje allergisch reageren op de zwitsal. De billencreme van Weleda is ook super, maar hij heeft geen uitslag, alleen droge wangetjes en kin, daarvoor gebruik ik deze creme.
Moet alweer over 5 weken aan het werk, zie er erg tegen op, vind het heerlijk lekker tutten met me kleine man.
Tot aan gisteravond was het elke avond buikkrampjes, we hebben infacol geprobeerd, hielp een paar dagen maar daarna ook niet meer. Hij doet het zonder nu prima.
Verder een heel erg vreding mannetje. Huilt weinig maar extra hard als er wat is.

liefs

Hi,

Stan is morgen 4 weken. Ritme heeft hij al goed. Je kunt er de klok op gelijk zetten wanneer hij zich meldt. Alleen 's nachts verschilt wel eens. Meestal tussen half 4 en 5. En daarna slaapt hij nog eens 4 uurtjes.

Luieruitslag heeft hij geen last van, het is een tevreden mannetje. Maar hij laat wel weten wat hij wil. Hij kan zijn nek al zeker 3 minuten achter elkaar opheffen. Ben helemaal trots. Huilt bijna niet. (we dachten de eerste week dat hij ziek was omdat hij bijna nooit huilt! hihi)

Hij weegt nu 4800 en is al 54 cm!!!
Pfff tijd vliegt voorbij hier!!!

Liefs

Hai,

Hier gaat het ook goed! Maarten is nu 2,5 week en ook hier nog geen ritme. Hij doet het 's nachts al erg goed. Al 4 avonden op rij heeft hij rond 22.00u de laatste voeding. Hij is bezig met de uren 's nachts uitbreiden, begin van de week kwam hij dan om 2.30u weer en vanmorgen kwam hij om 4.00u. Elke nacht komt er een kwartiertje slaap bij, vannacht heeft hij er dus al 6 uur tussen gelaten! Overdag wil hij nog regelmatig om de 2,5 a 3 uur drinken, ik was vergeten hoeveel tijd (borst-)voeding kost.

Maarten huilt wel ietsjes meer dan zijn grote broer, die huilde echt nooit. Maarten huilt ook niet veel, 2 of 3 keer per dag een minuut of 10 voor hij gaat slapen, maar 's nachts gaat hij gelijk weer slapen na de voeding. Krampjes heeft hij af en toe, dat vind ik zo zielig. Het lijkt al wel minder te worden gelukkig. Afgelopen dinsdag was Maarten 5200 gram, dus alweer 120 gram boven geboortegewicht. Ik hoef trouwens pas half november voor t eerst naar het cb, maar ga tussendoor wel een keer wegen voor de zekerheid.

Gelukkig ga ik pas half januari weer aan t werk, heb dus nog een week of 12 thuis, heerlijk!

Hier ook steeds meer genieten van ons kleine ventje.je ziet hem groeien ook mensen die hem een paar dagen niet zien zeggen telkens:eek:w wat groeit hij hart.ben benieuwd moet dindag voor het eerst naar het cb.verder slaapt hij heel veel.moet echt wennen want grote zus was veel meer wakker.s morgens en s avonds heeft ie een paar knuffel uurtjes nodig.en hij gaat steeds beter in zn eigen bedje slapen.ook s nachts na de voeding kan ik hem zo terug leggen.soms nog even knuffelen. t is een echt aandachtskindje je ziet hem dan genieten..hij heeft soms wel last van krampjes..zeker zo begin de avond.hij heeft dan meestal een huil/drinkuurtje.en poept dan veel.maar laatste dagen weer minder gelukkig.
hoef ook gelukkig pas weer in januari te beginnen
hij komt met drinken(bv)meestal om de 3 uur.(ook s nachts nog)soms ook 4.overdag soms al om de 2.maar dat zijn ook de dagen dat hij na iedere voeding poept.
al bij al vind het steeds leuker worden.
liefs jootje

Wat goed om te horen dat het bij iedereen zo lekker loopt!

Ook bij ons gaat het uitstekend. Sven is alweer 4,5 week oud en we genieten volop van zijn aanwezigheid.
Hij heeft al een heel strak schema (heeft hij zelf ingebouwd). Hij komt om de 4 uur. Om 23.00 uur geven wij hem de laatste fles. Dan komt hij 's nachts nog 1 keer (die tijd varieert) en dan geven wij hem 's ochtends om 7.00 uur weer de fles. Het drinken gaat soms heel goed, soms wat minder. Maar hij groeit enorm dus wij hebben niks te klagen.

Hij heeft nog wel last van een huiluurtje. Vooral 's avonds. Dan moeten we door de kamer lopen met hem en heel veel knuffelen (helemaal niet erg haha). Verder slaapt hij goed en veel.
Krampjes heeft hij soms maar wel heel heftig. Echt zo sneu!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet had verwacht dat ik het zo leuk zou vinden.
Pfff.. ik klink echt als een trotse moeder haha.

Ik hoef in januari pas te beginnen. Kan me voorstellen dat degene die over een paar weken aan de slag moeten geen zin hebben. Ik moet er ook nog niet aan denken! Maar het komt vast goed, ook dat overleven we weer!!!

Terug
Bovenaan