Hoe gaat het meiden?????????????

Hallo meiden,

In december behoorde ik nog tot dit forum en heb ik veel met jullie gedeeld...........bij mij ging het mis.

Nu, na al het gedoe, zit ik in ronde 4 dus het blijft spannend!

Maar hoe gaat het met julie? Het gaat al opschieten zeg!!!!!!!!

xxxxxxxxxxxxx Jessica

jte wat lief dat je dat even komt vragen ,ja gaat allemaal goed ,en wel heel hardt ,mijn 3de lijkt nog wel harder te gaan :)
nou jessica heel veel sucses en hoop dat het deze ronde lukt bij je ...dikke knuf

Oh wat goed!!!! hoe vet ben je nu dan?? en hoe gaat het met je???

super lief dat je ff komt polsen hier :)

Alles gaat in principe allemaal goed !

Dikke kus amanda

Hoi Jessica,

Zo af en toe reageerde ik nog op je stukjes op dat andere forum, maar ik weet niet of je dat is opgevallen? Ik heb na mijn zoontje 2 miskramen gehad en heb dat als heel heftig ervaren. Niet op het moment zelf, maar wel de maanden erna het wachten was zo pijnlijk.

Nu ben ik 28 weken zwanger van de 2de het gaat, maar wat was het spannend in het begin. We van te voren van start gegaan met een mega verbouwing, dat heeft ons er door gesleept. Velen verklaarden ons voor gek, maar het was voor ons een goede afleiding.

Ik hoop voor jou dat het moment van zwanger raken ook snel daar is en dat je dan vervolgens maaanden later een gezonde uk in je armen mag sluiten!!!

Petje af dat je hier nog even om het hoekje komt kijken!

Veel liefs grote broer

hey micro!

vind het knap van je dat je hier nog is komt kijken! ik kijk nog regelmatig bij het zwanger worden, en jou berichtjes lees ik altijd :) maarre jou lijf had je pas geleden goed voor de gek gehouden toch?? ik hoop dat het voor jullie snel raak is meid! gaat het verder goed met je?

Liefs!

Heey meissie,

Wat lief en leuk dat je even komt buurten.
Spannend dat je nu in ronde 4 zit, hoop dat het snel raak is en we je weer bij één van de mamam clubs mogen verwelkomen.

Hier alles goed.

Gr marisca

Ow stom sorry meis ik heb t helemaal niet goed gelezen... Ik sla mezelf heel hard voor m'n hoofd nu hoor! dat je het weet.

Als je er weer helemaal klaar voor bent hoop ik dat het snel komt.. ik heb er na mijn miskraam ook even mee gewacht omdat ik de overgangen zo groot vond van intens gelukkig naar intens verdriet.

Ik vind het super stoer dat je het weer aan durft!
Dikke kus en nogmaals sorry!

Terug
Bovenaan